Jump to content

Mijn Save-Game doet het niet..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Allemaal.

Ik heb zojuist GTA SA opnieuw aangeschaft. Omdat de vorige kapot is (Beschadiging aan de CD) Ik heb het spel geïnstalleerd, en heb een 100% Save-Game gedownload via gtagames.nl. Maar elke keer als ik dus die save-game in m'n oude GTA User Files mapje doet. Zie ik bij het laadscherm van GTA wel de juiste naam van de save-game. Maar als ik erop klik. Springt die elke keer over vanaf het begin van het spel. Dat CJ bij het vliegveld zit enzo. Hoe los ik dit probleem op? Komt het door m'n oude User Files mapje. Wat ik niet denk, Want m'n User Track Player doet het wel gewoon.. Of is er misschien een andere reden voor?

Alvast hartelijk dank.

paul007 ^_^

Bewerkt: door paul007

Ik denk dat je een savegame hebt van de verkeerde versie :)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet in het startmenu van SA rechtsonder niks

V1.1: Je ziet rechtsonder V1.1 staan

V2: Je ziet rechtsonder V2 staan

Dit is aangepast vanwege een mod, en als je V2 hebt kan je helaas ook niet modden. :(

Savegames V1

Savegames V2

Als je graag wilt modden en V2 hebt kun je hier een downgrader downloaden, deze downgrade V2 naar V1.1 waardoor je dus kunt modden en als je V1.1 hebt moet je savegames van V1 gebruiken ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Heb je wel je oude gta ge deinstalereerd?

en misschien heb je nu wel een andere versie ge haald.

en anders heb je misschien wel de verkeerde versie savegame gedownload.

anders zou ik het ook niet weten helaas :cya:

EDIT IK ZIE ZO JUIST DAT MIJN ZELFDE ANTWOORD EEN PAAR SEC VOOR MIJ IS GEPOST

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Dit is aangepast vanwege een mod, en als je V2 hebt kan je helaas ook niet modden. :(

Savegames V1

Savegames V2

Als je graag wilt modden en V2 hebt kun je hier een downgrader downloaden, deze downgrade V2 naar V1.1 waardoor je dus kunt modden en als je V1.1 hebt moet je savegames van V1 gebruiken ;)

Downgrade naar V1.0 niet naar V1.1 :$

Geplaatst:

LoL ik gebruik altijd die downgrader en altijd gaat hij naar 1.0 ... hoe kan ik anders online spelen of dat er niks rechts onder staat?

Je legt het een beetje verkeerd uit aan hem, je savegames zullen niet echt veranderen. Het maakt dus inderdaad niet uit of je downgrade, je versie word alleen moddable dus het maakt niet uit of je downgrade tenzij je wil modden.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Savegames V1

Savegames V2

Ok, hardstikke bedankt! :D

Als je van V2 downgrade dan krijg je V1.1 :)

Dat klopt niet, hij downgrade toch echt naar V1.0 :) Aldus, de beschrijving van de downgrader:

Deze patcher veranderd je GTA spel terug naar de eerste versie van Grand Theft Auto San Andreas 1.00 EU versie. Hierdoor kan je Grand Theft Auto San Andreas weer volledig modden.

Er staat wel dit: European 1.01/ European 2.00, dit betekent slechts dat hij deze versie's naar v1.00 kan dowgraden.

Edit: Versie 1.1 is volgens mij niet te verkrijgen met een speciaale download, het zit nou eenmaal op je spel of niet.

1.1 kan je ook krijgen ook al heb je V1.0 of V2.0. de Main.scm en script overnemen van iemand die 1.1 in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script neerzetten. D8 ik Maja wat heb je eraan :bonk:

Bewerkt: door Las Vegas

Eigenlijk maakt het niks uit of je nou de downgrader gebruikt of niet, het gaat erom welke savegame main.scm en script.img je hebt. Met de downgrader zal slechts de versie moddable worden, de savegame blijft gewoon het zelfde, als je Gta Sa later dan ongeveer de helft 2006 hebt gekocht (Als ik me niet vergis) zal je V2.00 hebben. Je zal Je kan dus naar: Deze computer> D of C schijf> Program Files> Rockstar Games> GTA San Andreas, en dan kijken welke versie je hebt je kan het zien aan de Script.img,

Als script.img 568 kb groot is, zal je V1.00 hebben.

Als script.img 562 kb groot is, zal je v2.00 hebben.

(Nu bepaald het wel welke savegame je nodig hebt) en dan download je voor die versie een savegame :).

Edit: Ik was er zelf niet opgekomen, bedankt voor de volle overtuiging VWO-er en JTV.

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...