sevaboy Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Ik krijg telkens vraag voor systeemschijven te maken,maar ik moet er 8 hebben.Maare,staat Vista op de cd?Of moet je Vista apart branden op de cd(ik heb hem legaal).Omdat ik me pc kocht en ik heb geen cd-Rom gekregen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Niemand? >>> Door SummerBase: Je moet meer geduld hebben man. Respecteer überhaupt dat de mensen op dit forum jouw helpen, we zijn geen levende robots die jouw bedienen als een ober. Dus doe even rustig... en respecteer hen...<<< Reageren
ikt Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Als je je vraag iets duidelijker formuleert, dan snappen we het tenminste en kunnen we helpen Als ik het zo goed snap bedoel je dat Vista 8 partities nodig heeft. En dat je Vista op een CD/DVD moet branden om te kunnen instaleren (maar je hebt 'm legaal)? Dit ruikt naar rotte vis.. Ten 1e, als je Vista legaal hebt dan zit hij al op een ronde schijf, in een doos. ALs je hem illegaal hebt zitie in een ISO'tje en moet je hem eigenhandig branden. (Zonder lukt ook, maar dat ga ik je niet vertellen, geen zin om 20% te krijgen ofzo ) Ten tweede, Vista kan gewoon op 1 partitie geïnstalleerd worden, als je dual boot wilt moet dat op 2 (of kan het op 1? Ik weet het nniet meer) partities. *Leest tekst nog een keer* Ik zie dat je een PC hebt gekocht, en daar zal Vista alvast op zitten. Niet illegaal dus... Maar meestal krijg je een recovery CD bij een pasgekochte computer, maar daar staat niet zoveel op. Dus Vista kun je niet uit de computer halen. En van die 8 systeemschijven snap ik niets Maar 1 schijf is al genoeg? Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Maar ik heb geen recovery cd erbij gekregen(gekocht bij Mediamarkt),en dus vraag ik,hoe ik me Vista op een cd kan zetten.Voor het geval dat ik eens moet formateren. Reageren
ikt Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Tsja, dat kan jammer genoeg niet. Het enige wat je kunt doen is een extra partitie maken (ongeveer 5 GB groot) en met een programma je hele C: schijf backuppen. Om ruimte te besparen moet je wel eerst alle programma's verwijderen enzo. Verder is er geen mogeljikheid om een geïnstalleerde OS op DVD/CD te branden. Denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.