Jump to content

Bedrijven leiden


Fiegel5

Zou jij weet bedrijven willen leiden in GTA IV  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. lijk het jou leuk om net als in VCS bedrijven te leiden?

    • als het komt zal ik het het doen maar...
      2
    • ja kei vet!
      2
    • nee niet echt!
      8
    • JA
      5


Recommended Posts

ik heb ook ja geantwoord.

maar ik hoop dat je niet om de zoveel minuten der één keer naar toe moet

omdat crimenelen of gangs het proberen te bezetten.

im hate it!!!!

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

jezus mensen :7

ER IS AL GEZEGD DAT ER GEEN EMPIRE BUILDING IN GTA 4 IS/KOMT!

Word er een beetje moe van. :duh:

Jep het is al lang bevestigd dat je geen bedrijven meer kan runnen in gta 4.. Dus het is een beetje onzinnig om te praten/stemmen over of je dit leuk zou vinden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

onnozel topic maar als je het feitentopic had doorgelezen had je gezien dat dit niet in GTA IV komt zoals iedereen hier zegt maar ik zal je niet afbekken ( :duh: ) maar we zien wel. Maar de mods vinden het geen onnozel topic want hij gaat niet op slot :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

onnozel topic maar als je het feitentopic had doorgelezen had je gezien dat dit niet in GTA IV komt zoals iedereen hier zegt maar ik zal je niet afbekken ( :duh: ) maar we zien wel. Maar de mods vinden het geen onnozel topic want hij gaat niet op slot :duh:

op deze manier word hij al een beetje afgekraakt maar in iederer geval :

als je het wilt hebben over een eigen bedryf dan kun je teregt in dit topic

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...6&hl=empire

Link to comment
Delen op andere websites

onnozel topic maar als je het feitentopic had doorgelezen had je gezien dat dit niet in GTA IV komt zoals iedereen hier zegt maar ik zal je niet afbekken ( :duh: ) maar we zien wel. Maar de mods vinden het geen onnozel topic want hij gaat niet op slot :duh:

dat kan ook gewoon zijn omdat de mods het over het hoofd hebben gezien ze kunnen tenslotte niet ,net zoals god, overal tegelijkertijd zijn, ook al heten sommige godmoderators.

Link to comment
Delen op andere websites

onnozel topic maar als je het feitentopic had doorgelezen had je gezien dat dit niet in GTA IV komt zoals iedereen hier zegt maar ik zal je niet afbekken ( :duh: ) maar we zien wel. Maar de mods vinden het geen onnozel topic want hij gaat niet op slot :duh:

Wij hebben ook nog zoiets als een privé leven hoor, wij zijn niet altijd overal tegelijk aanwezig. ;)

Inderdaad is het, omdat het inmiddels al een feit is, een onnodig topic. ;)

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...