mixie100 Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Goedenmiddag ik heb een vraagje ik wil graag fls 2004 gaan kopen maar ik heb een vraag kan mijn pc hem aan ik heb een redelijk simpele pc dus ik weet het niet hier mijn specs system_eisen.doc ik had de screens maar ff in word gezet om dat ik het niet anders kon Reageren
Black Force Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 sorry maar ik kan op de een of andere manier jouw specs niet downloaden. het zou ook goed kunnen dat dit aan mji ligt, maar goed, zou je jouw specs even in dit topic willen posten aub. Greetz, Black Force Reageren
xgaming Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Ik kan ze ook niet downloaden, dus ik kan je ook niet verder helpen... De fout: > Forumbericht Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze helpdocumentatie. De fout is: Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken. Bewerkt: 7 september 2007 door xgaming Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Het is slim om de specs van jou PC te vergelijken met die van FS 2004 om erachter te komen of hij goed zal draaien. Dit zijn de minimale specs: Windows: XP/98/ME/2000 Processor: 450 MHz RAM-geheugen: 128 MB Videokaart: 8 MB Jij laat enkel het tabblad ''beeldscherm'' zien, maar je hebt eveneens het tabblad ''hardware'' nodig om jou systeem volledig te kunnen vergelijken. Overigens zet ik mijn vraagtekens bij je videokaart, ik ken het namelijk niet. Is het een on-board kaart of iets dergelijks? Reageren
mixie100 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 @ Matthijs ja het is een onboard,maar ik ben aan het kijken voor een andere pc en als ik zo bekijk kan ik hem aan dus ja maar nou mijn vraag hoe duur kost ie eigenlijk daar had ik nog niet bij stil gestaan. Reageren
X-Zero Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 20 euro bij bol.com, en btw je hebt toch wel een halfe gig ram nodig om hem een beetje leuk af te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.