Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar signatures gemaakt de afgelopen tijd en die wil ik graag hier showen:

Leica%20Art%20Project%201%20Lion.jpg

IT.jpg

_O_

Geplaatst:

Hey, Leica. Allereerst al welkom op dit forum. :)

De eerste signature vind ik niet zo mooi. De achtergrond is eentonig, en je kan niet echt goed zien wat er allemaal op staat omdat die twee banden ervoor staan. Die verpesten eigenlijk heel de signature, dus ik zou die ook weglaten. Verder niet veel op aan te merken. ;)

Tweede signature ook hetzelfde, die twee banden verpesten heel de signature. Laat die weg en dan is het een mooie signature. :)

Beide 7.5/10.

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat Eros zei dat hij zonder banden mooier zou zijn heb ik die vlug verwijderd en hier is het resultaat:

it2ea2.jpg

&

leicaartproject1lion2ja7.jpg

Bewerkt: door Leica
Geplaatst:
Hey, Leica. Allereerst al welkom op dit forum. :)

De eerste signature vind ik niet zo mooi. De achtergrond is eentonig, en je kan niet echt goed zien wat er allemaal op staat omdat die twee banden ervoor staan. Die verpesten eigenlijk heel de signature, dus ik zou die ook weglaten. Verder niet veel op aan te merken. ;)

Tweede signature ook hetzelfde, die twee banden verpesten heel de signature. Laat die weg en dan is het een mooie signature. :)

Beide 7.5/10.

Ik vind dat Eros gelijk heeft over de banden...

Maar ze zijn wel heel mooi gemaakt op de banden na dan...

Dus ik geef ook een 7.5

Geplaatst: (bewerkt)
Omdat Eros zei dat hij zonder banden mooier zou zijn heb ik die vlug verwijderd en hier is het resultaat:

it2ea2.jpg

&

leicaartproject1lion2ja7.jpg

Ziet er al meteen veel beter uit. :) Echt hele mooie effecten op die clown signature. Past allemaal mooi bij elkaar. Hij is nu twee keer zo mooi als voorheen. Alleen vind ik de tekst iets minder, hij staat zo onopvallend. Maar ik heb zelf ook vaak problemen met tekst, dat is gewoon veel experimenteren. Een klein randje zou ook nog staan. Verder hele mooie. ;)

Die met die leeuw vind ik dan weer iets minder, omdat de achtergrond te druk is. Maar in elk geval beter dan met die banden. Ik denk dat hij gewoon een beetje contrast in licht mist, nu is hij beetje eentonig.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Ze zijn inderdaad veel mooier geworden...

Het lijkt ook net of die clown uit de sig gaat/probeerd te komen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...