Reinier93 Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik zoek nog 1 gang territorium van de Vagos, Ik heb ook heel toevallig een heel klein gebied gevonden van de Ballas, die ik niet goed zag. Is die er dus ook misschien van de Vagos? Ik heb de Ballas al weggejaagd. En die hebben dus geen gebied meer. De Vagos nog 1, maar ik zie op de kaart niks geels meer. Weet iemand of er een klein gebied is die niet goed te zien is? Reageren
None Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik zou het niet zo gauw weten.... Want ik weet niet welke gebieden je al hebt. Maar kijk eens goed op je map waar de vagos eerst een gebied hadden en kijk kaar rond of je iets heel licht geels ziet want sommige gebieden hebben hele lichte kleuren inplaats van donkere kleuren... En volgens mij hebben ze ook nog ergens iets in links onder los santos.... Reageren
Reinier93 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik zou het niet zo gauw weten....Want ik weet niet welke gebieden je al hebt. Maar kijk eens goed op je map waar de vagos eerst een gebied hadden en kijk kaar rond of je iets heel licht geels ziet want sommige gebieden hebben hele lichte kleuren inplaats van donkere kleuren... En volgens mij hebben ze ook nog ergens iets in links onder los santos.... Heb dat al gedaan, maar alles is groen in dat gebied. Ook zie ik niks links onder op de kaart wat van de Vagos zou kunnen zijn. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik zou het niet zo gauw weten....Want ik weet niet welke gebieden je al hebt. Maar kijk eens goed op je map waar de vagos eerst een gebied hadden en kijk kaar rond of je iets heel licht geels ziet want sommige gebieden hebben hele lichte kleuren inplaats van donkere kleuren... En volgens mij hebben ze ook nog ergens iets in links onder los santos.... Heb dat al gedaan, maar alles is groen in dat gebied. Ook zie ik niks links onder op de kaart wat van de Vagos zou kunnen zijn. Heb je al geprobeert om dat gang territorium van de ballas te veroveren? Het kan ook zijn dat je verkeerd gekeken hebt bij stats en ze perongeluk hebt omgewisseld. Ik zou gewoon eerst eens kijken of je dat gebied kan veroveren, ik denk dat het gewoon een lees foutje was . Reageren
Reinier93 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Ik zou het niet zo gauw weten....Want ik weet niet welke gebieden je al hebt. Maar kijk eens goed op je map waar de vagos eerst een gebied hadden en kijk kaar rond of je iets heel licht geels ziet want sommige gebieden hebben hele lichte kleuren inplaats van donkere kleuren... En volgens mij hebben ze ook nog ergens iets in links onder los santos.... Heb dat al gedaan, maar alles is groen in dat gebied. Ook zie ik niks links onder op de kaart wat van de Vagos zou kunnen zijn. Heb je al geprobeert om dat gang territorium van de ballas te veroveren? Het kan ook zijn dat je verkeerd gekeken hebt bij stats en ze perongeluk hebt omgewisseld. Ik zou gewoon eerst eens kijken of je dat gebied kan veroveren, ik denk dat het gewoon een lees foutje was . Ik weet zeker dat het de Vagos is, ik ga nu even foto maken, kunnen jullie het ook zien. Heb het spel op de PS2, dus beeldkwaliteit zal niet goed zijn:P EDIT: Fotos nemen is lastig op de tv, knippert te veel. Maar het is van de Vagos, heb er nog goed op gelet. Bewerkt: 7 september 2007 door Reinier93 Reageren
None Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik heb die map even op geslagen en met een rode pijl aangegeven welk gang territorium je mischien vergeten bent: Reageren
Reinier93 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik heb die map even op geslagen en met een rode pijl aangegeven welk gang territorium je mischien vergeten bent: Ik upload wel even een foto, is niet goed beeld, maar misschien zien jullie toch iets. Reageren
None Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Het is slecht te zien maar volgens mij heb je wat territoriums bij de vliegveld in de buurt niet Reageren
Reinier93 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) die heb ik wel:) Maar er is iets met het licht, weet iemand een manier om toch goede foto´s te krijgen? @None: Ik zoek een Vagos gebied, bij het vliegveld liggen er alleen maar van de Ballas, en die heb ik allemaal al Bewerkt: 7 september 2007 door Reinier93 Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 bij het vliegveld liggen de vagos en de varios of hoe of hoe heten die van cesar Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) bij het vliegveld liggen de vagos en de varios of hoe of hoe heten die van cesarVarios Los Aztecas bedoel je denk ik?De gangterritory zal waarschijnlijk boven de snelweg van Los Santos zijn, daar willen ze soms niet lopen, maar als je even wat onrust veroorzaakt zal er vroeg of laat wel iemand lopen. Kijk ook in de auto's, daar willen ze ook wel in zitten. Bewerkt: 7 september 2007 door VWO-er Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 haha ik heb precies hetzelfde probleem laat maar raden jij het GTA SA op de PS-2 en hebt ook GEEN platinum versie. want....: in de beta versies waren overal territoriums en die zijn er uit gehaald maar bij de PS-2 zijn ze een klein stukje bij het linkerhoek van het derde eiland een klein stukje vergeten weg te halen hier zijn heel weinig gangmembers. maar bij mij kun je in dit gebied da nang boys en grove streeters tegen komen Reageren
tjoef Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Als je het op de playstation hebt, bevindt dat stukje zich waarschijnlijk ergens tussen LV en SF, aan het kleine havenstadje in de hoek. Dat gebied is zeer gemakkelijk over te nemen; er is namelijk maar 1 ronde en de Vagos dragen enkel een baseballbat. Zo was het bij mij in elk geval toch. EDIT:Woops, had het bericht biven me niet goed gelezen. srr Bewerkt: 7 september 2007 door tjoef Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Deze wordt heel makkelijk vergeten en heel moeilijk veroverd, omdat er bijna geen gangmembers rondlopen door de bescheiden grootte. @Hieronder: Hij bedoelt toch een Vagos territorium Dat wat jij zegt is paars, dus van de Ballas. Het moet oranje/geel zijn (of wat voor kleur jullie het ook vinden!) En de Ballas en de Vagos nemen onderling geen territoria over dus dat stukje is en zal nooit van de Vagos worden, tenzij je met de bestanden klooit natuurlijk Bewerkt: 7 september 2007 door MartyCeha Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) De meesten vergeten ook nog een piepklein territorium, en deze is zo klein dat je hem bijna niet tot niet op de kaart kan zien. In de foto zie je welke ik bedoel. WikiGTA bedankt voor het kaartje. Het territorium is misschien kleiner of net iets groter dan ik op het kaartje aangaf. Bewerkt: 7 september 2007 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.