JasonStatham Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Als je het op de playstation hebt, bevindt dat stukje zich waarschijnlijk ergens tussen LV en SF, aan het kleine havenstadje in de hoek. Dat gebied is zeer gemakkelijk over te nemen; er is namelijk maar 1 ronde en de Vagos dragen enkel een baseballbat. Zo was het bij mij in elk geval toch.EDIT:Woops, had het bericht biven me niet goed gelezen. srr bij mij moet ik er maar een da nang boy vermoorden maar 1 ! en er liepen daarna alleen grove street members rond Reageren
Reinier93 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) haha ik heb precies hetzelfde probleemlaat maar raden jij het GTA SA op de PS-2 en hebt ook GEEN platinum versie. want....: in de beta versies waren overal territoriums en die zijn er uit gehaald maar bij de PS-2 zijn ze een klein stukje bij het linkerhoek van het derde eiland een klein stukje vergeten weg te halen hier zijn heel weinig gangmembers. maar bij mij kun je in dit gebied da nang boys en grove streeters tegen komen je hebt goed geraden:P Ik heb ook de niet platinum versie, maar heeft iemand een kaartje van dit ganggebied? @Donald F. Duck en MartyCeha: Ik heb al die 2 gebieden al, die gele was inderdaad moeilijk, heb een halfuur gewacht tot er een groepje vagos liep, Dat kleine stukje van de ballas heb ik per toeval ondekt, ik wou het gebied eronder overnemen. maar ik kreeg hem bij die:) EDIT: Heb nu een andere tv gebruikt, met die kan ik betere foto's nemen. Heb ze bij bijlage gezet: Bewerkt: 9 september 2007 door Reinier93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.