JeGe Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Wat heb ik nodig om een andere motor in mijn san andreas te zetten? Want sami werkt alleen bij auto's heb ik gehoord. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Wat heb ik nodig om een andere motor in mijn san andreas te zetten?Want sami werkt alleen bij auto's heb ik gehoord. Volgens mij kan je dus inderdaad alleen motor's instaleren met de 'IMG Tool v2.0', hier heb je een handleiding voor de tool: Klik. Met deze tool kan je van alles instaleren, van motor's tot borden. De img tool werkt met .dff en .txd bestanden. Je moet de .txd (Eventueel .dff) replacen met de oude, je kan dit allemaal in de handleiding volgen. Hier is de img tool v2.0 te downloaden: Klik. Reageren
JelleVD Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Motors kun je wel installeren met SAMI, ook heli's etc. JelleVD Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Motors kun je wel installeren met SAMI, ook heli's etc. JelleVD Hahaha^^, helemaal niet! SAMI WERKT niet op heli's en vliegtuigen en scooters! Want heli's en vliegtuigen hebben een extra lijn nodi in de handling .cfg! Dus er wordt niks 100% geinstalleerd! Hahaha, you are funny! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 nee en daarom zijn ook al me vliegtuigen verander en ge instaleerd met SAMI Reageren
K.O. Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Ze zijn wel deels geïnstalleerd, maar niet volledig. Dit ligt er trouwens ook aan of de mod uberhaupt wel handling regels heeft die vervangen moeten worden. Of je moet heel SAMI omgebouwd hebben dat ie meerdere voertuigen ondersteund, maar dat lijkt me sterk. Trouwens, SAMI is sowieso helemaal niet handig. Of je nou voor allerlei typen mods een aparte tool gebruikt of dat je gewoon met IMG Tool alles eventjes zelf doet en zo veel meer controle hebt. Tsja t is je eigen keuze he... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.