Verrity Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik zoek sites waar je skins kan vinden voor een IPBfree forum.. Want iemand heeft mijn skin verandert in roze bloemetjes... En hij heeft dus die "mooie skin" die ik had verwijdert.. Ik heb gezocht.. Maar ik kon niets naar mijn smaak vinden... Wie weet een paar goeie??? Reageren
xgaming Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Google is your friend EDIT: Ben even een site voor je zoeken met skins. Ik zag laatst een goede... kwam net in me op toen ik dit had gepost. EDIT 2: Hmpff, kan hem niet meer vinden. Sorry :| Bewerkt: 7 september 2007 door xgaming Reageren
Verrity Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Google is your friend EDIT: Ben even een site voor je zoeken met skins. Ik zag laatst een goede... kwam net in me op toen ik dit had gepost. EDIT 2: Hmpff, kan hem niet meer vinden. Sorry :| Google helpt voor geen meter... Iemand anders nog?? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 www.ibfree.com draait op Invision Power Board 1.3.1 dus zoek je op google.nl naar IPB 1.3.1 skins en je vindt er dan diverse, kijk eens op www.invisionize.com, succes! Reageren
Verrity Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Niets dat mij echt boeit... Weet jij waar ik deze kan vinden? Parallem Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Normaal zou je hem kunnen vinden op www.ifskinzone.net maar blijkbaar werkt deze niet meer. Reageren
Verrity Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Dat heb ik weer !!!! Serieus er gaat er eentje zijn positie verliezen :@ >>> Door SummerBase: Doen we het even rustig aan...?<<< @ Summerbase: Neuh! Grapje hoor Bedankt in ieder geval... Bewerkt: 9 september 2007 door Verrity Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.