Jump to content

Angry German Kid

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Post hier zijn leukste filmpjes, dus van Angry German Kid oftewel Leopold. Voor degene die Leopold niet kennen, deze jongen is heel, maar dan ook heel erg gestroort. Zo zegt hi dingen wat hij een gangster maakt en heeft hij zijn eigen singel. Ik weet alleen niet meer hoe hij precies heet :N

Ik heb hier een paar leuke filmpjes geplaatst odat jullie weten wie hij is en oja, hij is Duits.

Hier met zijn gegangsta: http://nl.youtube.com/watch?v=ZRWGR5Q3CZc

Hier zijn eerste, maar ook bekende filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA

Filmpjes van Angry German Kid kun je vinden door in de zoekbalk: 'Angry German Kid' in te voeren. Er zijn er erg veel.

Ik hoop dat jullie hier erg veel van genieten ;)

Als dit topic niet mag, sluit het dan maar

Mvg,

Blizzard

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Iemand uit mijn klas lijkt echt sprekend op hem, ik heb toevallig gevraagd of hij hem kon. Hij zei nee

Geplaatst:

Ik vind de meeste filmpjes van The AGK wel grappig. Maar sommige zijn hoogst irritant.

Zelf vind ik dit wel een goeie.

Chad Warden is een van de grootste idioten op youtube die alleen maar zit door te zeuren dat de Wii en XBox 360 waardeloos zijn.

Geplaatst:

Dit is er nog een van hem, hij is echt mega gestoord. Ik weet niet of het nou nep is of dat hij echt zo'n ran debiel is :duh:

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik hoop dat hij ooit een echte Gangsta tegenkomt die hem helemaal afmaakt !

Als je hem in een achterbuurt van New York zet dat zal die niet veel meer zeggen. :bier:

Geplaatst:

Angry German Kid? Het ventje dat verzot is op Unreal Championship :7

Ik hoop voor hem dat hij dit speelt, anders heeft hij dringend psychische hulp nodig. Dat hij zich zo kwaad kan maken in dingen die voor mij het normaalste zijn?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...