Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Post hier zijn leukste filmpjes, dus van Angry German Kid oftewel Leopold. Voor degene die Leopold niet kennen, deze jongen is heel, maar dan ook heel erg gestroort. Zo zegt hi dingen wat hij een gangster maakt en heeft hij zijn eigen singel. Ik weet alleen niet meer hoe hij precies heet Ik heb hier een paar leuke filmpjes geplaatst odat jullie weten wie hij is en oja, hij is Duits. Hier met zijn gegangsta: http://nl.youtube.com/watch?v=ZRWGR5Q3CZc Hier zijn eerste, maar ook bekende filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA Filmpjes van Angry German Kid kun je vinden door in de zoekbalk: 'Angry German Kid' in te voeren. Er zijn er erg veel. Ik hoop dat jullie hier erg veel van genieten Als dit topic niet mag, sluit het dan maar Mvg, Blizzard Bewerkt: 7 september 2007 door Blizzard Reageren
Eros Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Wat een mongool. Hier kan ik dus niet van genieten. ^^ Reageren
None Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Zijn eerste filmpje is vet grappig die kende ik al... Maar die tweede is niet grappig Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik heb egt zin om hem in elkaar the slaan zo irritant is hij Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Iemand uit mijn klas lijkt echt sprekend op hem, ik heb toevallig gevraagd of hij hem kon. Hij zei nee Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 hij is iig erg lelijk Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Toch blijft hij een goed acteur. Reageren
Marsmello Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Echt oud! Mister.X heeft die allang bij Youtube filmpjes gezet! iets van 2 á 3 maanden geleden Reageren
Muay Thai Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Doet hij dat met opzet? of speelt hij gewoon dat zodat hij populair wordt. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik vind de meeste filmpjes van The AGK wel grappig. Maar sommige zijn hoogst irritant. Zelf vind ik dit wel een goeie. Chad Warden is een van de grootste idioten op youtube die alleen maar zit door te zeuren dat de Wii en XBox 360 waardeloos zijn. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 echt een sukkel, en vind het ook niet grappig Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Dit is er nog een van hem, hij is echt mega gestoord. Ik weet niet of het nou nep is of dat hij echt zo'n ran debiel is Greetz Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik hoop dat hij ooit een echte Gangsta tegenkomt die hem helemaal afmaakt ! Als je hem in een achterbuurt van New York zet dat zal die niet veel meer zeggen. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Angry German Kid? Het ventje dat verzot is op Unreal Championship Ik hoop voor hem dat hij dit speelt, anders heeft hij dringend psychische hulp nodig. Dat hij zich zo kwaad kan maken in dingen die voor mij het normaalste zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.