Jump to content

Angry German Kid

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ken al die filmpjes al erg lang, en op het begin vond ik ze heel erg komisch en kon me echt doodlachen om die jongen. Maar als je wat langer nadenkt dan begin je het een debiel met een aandachts tekort te vinden, en hij krijgt aandacht omdat hij zich nogal debiel voordoet. Hij wordt waarschijnlijk overal op straat uitgelachen, en hij vind het waarschijnlijk helemaal te gek, maar later krijgt hij er zeker spijt van als hij vrijwel zeker niet meer kan veranderen. Maar op de één of andere manier zijn het toch erg grappige filmpjes :schater:

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Yay! M'n 18e bericht alweer! Met dit erin dan:

AGK IS GEWOON EEN ACTEUR HET IS ALLEMAAL NEP!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

@hierboven: Dat kan je naar mijn mening ook normaal zeggen , en veel mensen zullen er ook al wel achter zijn. Ik vind het in ieder geval enorm debiel , snap niet dat je het in je hoofd haalt om dit op youtube te zetten. Ergens denk ik dat er bij de AGK gewoon een steekje los zit , en dan hij aandacht te kort komt. BIj het eerste filmpje waar hij dat toetsenbord aangort slaat dacht ik al: Dit zal niet het laatste filmpje zijn en snel volgden die andere die ik ook hoofdschuddend heb zitten bekijken. Dat jochie zet het hele duitse volk gewoon voor gek voor de hele wereld.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...