Jump to content

codes

Recommended Posts

Geplaatst:

ka je mssch een beetje duidelijker zijn?bv welk huis op welke console heb je het spel etc..want anders kunnen we je niet echt helpen

Geplaatst:

hoi

in alle huizen en op de PC

oja als ik de code ongeveer 20 keer heb ingetoets dan lukt hij pas maar dat vind ik weer onhandig

Geplaatst:
hoi

in alle huizen en op de PC

oja als ik de code ongeveer 20 keer heb ingetoets dan lukt hij pas maar dat vind ik weer onhandig

misschien dat je de code iet helemaal correct invoert :? :?

Geplaatst:

idd zoals gta-fan2 al zegt kan het zijn dat je bijvoorbeel in plaats van night niht schrijft ofzo oja als je codes induwt geen spatie gebruiken alleen maar de letterkes overtypen :D

Geplaatst:
nee dat is het ook niet

dan moet ik nog steeds heel vaak de code intypen

Ik heb eerlijk gezegd geen directe oplossing, maar wellicht wel een vervangende oplossing. Je kunt namelijk net zo goed gebruik maken van een trainer. Een trainer is een soort van programma, waarmee je cheats met een druk op de knop kunt activeren. Waar je bij een normale cheat dus meerdere keren iets in moet typen, moet je bij de trainer enkel op een sneltoets drukken, erg handig dus. Een dergelijke trainer vind je bijvooroorbeeld hier. Handig is tevens dat er vele mogelijkheden zijn, zoals oneindig leven, munitie en ga zo maar door.

Geplaatst:

Het is een frequent voorkomend bugje wat cheaters kapot irriteert. Het komt naar mijn weten alleen voor op de PC versie dat je soms pas na een aantal keren (correct) typen de cheat pas geactiveerd wordt. Hier is geen oplossing voor. Je kan wat langzamer typen, maar je zult het er gewoon mee moeten doen :puh:

Geplaatst:

Je moet het bestandje wel uitpakken (ook wel 'unzippen' genoemd in deze wereld :puh ). Dit kan met behulp van WinAce. Dit kan zoal .zip als .rar bestanden uitpakken en weer inpakken (maar dat inpakken heb je nu niet nodig. Als het goed is zal je bestandje nu een rood of blauw WinAce logootje krijgen en je kunt hem openen. Nu zie je een .exe bestandje wat je gewoon kan uitvoeren :)

Geplaatst:

Nee, dat kun je gewoon slepen naar een map naar keuze :) Het is niet zoiets als een kadootje in een kadootje. Het nut van inpakken is dat het minder ruimte inneemt. Dan is een bestand, zoals dat heet 'compressed'. Je kan het dan weer uitpakken en dan is het weer de originele grootte, waardoor het weer volledig werkt.

Geplaatst:

Jazeker, die moet staan in de GTA San Andreas map. Als je net zoals ik gewoon de hele tijd Next Next Next geklikt hebt tijdens de installatie is dat C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas.

Als je hem op een andere locatie geinstalleerd hebt moet je de trainer daar ff dumpen.

Maak dan een snelkoppeling ervan naar je bureaublad, start hem, en voila. Meestal zit er ook een Launch GTA SA knop op zodat je niet eens meer GTA SA apart op hoeft te starten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...