DJ Sage Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Kent iemand de vaste standplaats van de Dune? dat is een soort van vrachtwagen (ik heb hem nog nooit gezien in het spel zelf)maar hij staat in het plattegrondenforum en op verschillende sites staan screens Bewerkt: 28 december 2004 door DJ Sage Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 wat is dat???? dune?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ten noorden van de Blackfield stadium, LV staat er 1 op een vaste plaats. (alleen moet je eerst Kick Start hebben gehaald op de 1e plaats :-) ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 de Dune staat bij het stadion in las venturas als je die missie in het stadion heb gedaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 de Dune staat bij het stadion in las venturas als je die missie in het stadion heb gedaan. van wie heb je die missie??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) van wie heb je die missie??? De missie in het stadion. Gewoon het gebouw ingaan Heeft er iemand misschien een screen van die Dune Bewerkt: 28 december 2004 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 van wie heb je die missie??? De missie in het stadion. Gewoon het gebouw ingaan Heeft er iemand misschien een screen van die Dune toen ik op internet naar dune opzoek ging kreeg ik dit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Heeft er iemand misschien een screen van die Dune toen ik op internet naar dune opzoek ging kreeg ik dit Mooi plaatje, maar zo ziet er natuurlijk niet uit. De Dune is een vrachtwagen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 toen ik op internet naar dune opzoek ging kreeg ik dit Dit lijkt sterk op de Bandito. De Dune is idd een vrachtwagen en dan te denken aan wat in Le Dakar rond rijdt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 toen ik op internet naar dune opzoek ging kreeg ik dit Dit lijkt sterk op de Bandito. De Dune is idd een vrachtwagen en dan te denken aan wat in Le Dakar rond rijdt. ow srry ik had de dune nog nooit gezien :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 welken is dan de kick start Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 welken is dan de kick start Dat is een stadion-missie (in het stadion van LV als ik me niet vergis) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 welken is dan de kick start Dat is een stadion-missie (in het stadion van LV als ik me niet vergis) Maar er zijn 2 Races in dat stadion. Bij de eerste race moet je een echte race houden met meerdere tegenstanders. Als je wint krijg je de BF Injection Bij de andere wedstrijdt moet je over de 25 punten halen. Als je dit wint dan krijg je zoals hierboven al vermeld staat de Dune., Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 heeft er nu iemand een screen van een dune uit gta sa Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 heeft er nu iemand een screen van een dune uit gta sa In dit topic staan alle voertuigen. (helaas zijn er een aantal wat donker) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts