Jump to content

Kingdom Come


Capodaano

Recommended Posts

Deze missie lukt gewoon niet, waar kan ik heen rennen om vanaf een veilige plek ze allemaal dood te schieten?

Ik geef je 2 hints ( Wikigta© )

1.Kijk goed op de radar of de SPANK mannetjes niet té dicht bij je in de buurt komen. Als dit wel het geval is, schiet ze dan niet meteen neer maar ren eerst weg zodat de afstand groter is. Als je hem neerschiet ontploft hij namelijk ook, met als gevolg kans op schade aan jezelf.

2.Als je de busjes kapot wilt schieten kun je het best wachten tot er een SPANK mannetje uit het betreffende busje stapt. Als je namelijk dan gelijk op hem schiet, explodeert hij en beschadigt die explosie het busje ook, waardoor deze ook tot ontploffing zal komen.

Als het je niet lukt kan je ook nog hier je savegame plaatsen :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik maar nog steeds lukt het me niet

Edit: Laat maar, ik ben gewoon naar de uit gang gerend en heb vanaf daar de SPANK mannetjes vermoord met granaten, want ze bleven in groepen bij een muurtje staan :)

Dus doe er maar een slotje op :slotje:

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Na lang zoeken heb ik een oplossing gevonden voor deze missie, voor je de missie begint ga je naar de plaats waar je die SPANK-verslaafden op je af ziet komen in de auto. plaats daar een paar tanken aan de ingang aan je linkerkant zodat de ingang geblokkeerd is. Dan neem je de Stinger die daar geparkeerd staatpost-69140-1198059278.jpg en je rijdt naar het groene telefoon icoontje. als je een stinger klaar hebt staan tijdens de missie dan win je 20 à 30 seconden tijd! Dan ga je naar de plek die ze je aanwijzen en nadat de cutscène is geweest stapp je zo snel mogelijk uit de auto en dan loop je heel snel naar de tank en je stapt in de tank. Dan rijd je achteruit en dan rij je de SPANK-verslaafden omver met je tank en dan schiet je de busjes kapot door met de likermuisknop te klikken en voilà Mission Passed. Vergeet na de missie natuurlijk niet te saven!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt dan geeneens aan een tank komen. Het beste is om met de auto heel snel van de parkeerplaats af te rijden via dat kleine steegje. Stop aan de einde van het steegje en vermoord een paar ventjes. Schiet daarna dat busje kapot zodat je daar geen last meer van hebt. Ga weg van het steegje de straat op en loop naar het westen en pak het andere steegje en ga daar de trap op, en je ziet de parkeerplaats voor je. Alle busjes die je ziet moet je kapot schieten, doe dat ook bij al die mannetjes. Als alle busjes kapot zijn geschoten moet je de laatste ventjes neerschieten, die vaak dichtbij jou staan, maar niet naar boven kunnen. Probeer met een grenaat ze te vermoorden. Anders moet je de parkeerplaats op en ze heel snel neerschieten. Makkelijker kan dit niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk goed dat jullie, Kortchack en Toni Caprioni, met tips en informatie over deze missie komen. Maar merk echter wel op dat de topicstarter 3 ½ maand geleden al heeft laten weten, dat hij de missie gehaald had. Zie onderstaande quote uit dit topic:

[..] Edit: Laat maar, ik ben gewoon naar de uit gang gerend en heb vanaf daar de SPANK mannetjes vermoord met granaten, want ze bleven in groepen bij een muurtje staan :)

Mijn voorstel is daarom om dit topic maar gewoon te laten rusten, omdat (op dit moment) niemand naar deze informatie vraagt. Mocht iemand hier ooit weer in geïnteresseerd zijn, dan merken we dat snel genoeg. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...