Eros Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Effecten en kleurencombinatie is mooi gedaan. Tekst vind ik minder, zo in een hoekje proppen is niet goed, zorg dat er tenminste een beetje afstand is met het randje. Buiten dat, hele mooie. 8.5/10 Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Het ziet er als een kleurrijke chemische explosie uit. Heel netjes gedaan. Alleen dan zo jammer dat de tekst zeer slecht geplaatst is. En ook het font mag wel wat meer sci-fi. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit heel knap werk vind je hebt de effecten goed door mekaar gegooid. Het ziet er een beetje uit alsof er een explosie is, de effecten zijn heel mooi past heel goed bij de kleur vooral dat lichte effect, dat vind ik echt wel mooi ik denk zelfs dat dat de effect is die je signature zo mooi maakt. Lettertype past er prima bij hoor. Verder is je signature echt prima! ik vind deze signature een 7,8 waard. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 ik vind persoonlijk die abstract sigs maar niks er moet nog iets in te zien zijn maar verder heel mooi gemaakt 6.5123/10 Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik vind het er super uitzien Alleen zoals al gezegt is: De tekst is niet helemaal goed geplaatst en ook een beetje simpel font is gebruikt , en dat is wel jammer , maar verder is hij prachtig. 8/10 KUTGW! Greetz Reageren
IV trailer Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 wow wat een gelikt plaatje alleen die tekst staat in de weg. een 9 maar met die tekst erbij een 8. P.S. ik wil ook zoon programma om mee te rommellen waar haal je die. en vooral welke is gratis. Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Het programma wat bij deze sig gebrukt is Photoshop van Adobe. Op de site van Adobe is een Trial van 30 dagen te downloaden, voor het ongelimiteerde programma zal je het moeten kopen. Voor zover ik weet zijn er geen programma's met de zelfde mogelijkheden als Photoshop die gratis is. Hier is een download link van de 30 dagen Trial Software van Adobe Photoshop: Klik! Greetz Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Sorry dat ik het zeg maar ben het niet mee eens met de andere . Je moet nog veel leren maar zoals elke photoshopper zal je veel beter worden . Natuurlijk ben je ook nog niet zo lang bezig met photoshop. Ik stel je om eens te piepen naar nextgfx . Daar kan je veel leren ik ben daar een tijdje geweest en heb veel bijgeleerd . Ga eens op zoek naar echt High Quality C4D . Ga eens naar www.deviantart.com en zoek daar c4d daar vind je hele mooie dingen (je moet wel eerst registreren) Gebruik ook eens gradient maps . Ga ook eens naar dafont.com om wat fonts te downloaden . Ik zou ook eens je c4d wat rechter zetten . Je bent goed op weg Reageren
Sunray Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) wow wat een gelikt plaatje alleen die tekst staat in de weg. een 9 maar met die tekst erbij een 8.P.S. ik wil ook zoon programma om mee te rommellen waar haal je die. en vooral welke is gratis. Ik gebruikte photoshop cs2 ik denk dat dit ook het beste programma is voor zo'n sig's. Bedankt voor jullie rate's en comment's. Ik zie dat de meningen wat verschillen maar je moet er ook van houden zoals ik. @.syfus mag ik eerlijk zijn ik gebruike goeie kwaliteit C4D het is gewoon omdat ze wat door elkaar gemixt zijn dat ze zo zijn. Bewerkt: 15 september 2007 door Sunray Reageren
XarX Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 wow wat een gelikt plaatje alleen die tekst staat in de weg. een 9 maar met die tekst erbij een 8.P.S. ik wil ook zoon programma om mee te rommellen waar haal je die. en vooral welke is gratis. Ik gebruikte photoshop cs2 ik denk dat dit ook het beste programma is voor zo'n sig's. Is niet et beste programma heb je al Cs3 gezien? die is pas cool Linkje 30 dagen trail. en slecteer daar Photoshop Cs3 Extended >>> Door RonaldVC: Nu maar weer ontopic, het beoordelen van Sunray's signature.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.