frankgtasanandreas Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 weet iemand hoe ik de missie robbing uncle sam goed kan uitspelen ik heb de tips van wikiGTa gedaan en daardoor lukt het inladen van de kratten meestal wel maar het probleem is hoe voorzichtig ik ook rij dat ryder er uit valt, en heeft iemand nog tips voor het kratten inladen want dat gaat maar 1 op de 5 keer goed. frank Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Je kan het beste je op ryder en de kratten concentreren, je moet gewoon rustig tegen een krat aanrijden zodat je er rustig onderschuift. Nu rij je terug en laadje hem in, let ondertussen op Ryder, als er op hem word geschoten verdedig je hem door uittestappen en op de soldaten te schieten. Probeer gewoon voorzichtig te rijden, gooi afentoe wat kratten. Pak eerst alle kratten uit de grote garage, daarna staan er nog twee naast de grote garage aan de rechterkant, pak deze zodat je snel klaar bent. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Je kan met je toeter Ryder kratten laten gooien waardoor het rijden een stuk makkelijker gaat. Als er nog een probleem is horen we het wel Reageren
thug Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 een tip:blijf proberen kep der ook een tijdje vast gezeten gewoon blijven proberen om de duur krijg je het door Reageren
-eend- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Met kratteninlade ga ik altijd eerst een krat in die auto zetten, dan komt er meestal zo een militair aan, stap uit, schiet 'm door ze flikker, stap weer in. Volgende krat pakken, en weer 't zelfde doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.