Jump to content

Freefall

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ik wou wat info over de missie Freefall die ik best een tikkie moeilijk vindt. Wacht euhmm.. Ja hoe vlieg ik in die corona want die vliegtuig is veel te snel. Is het ook mogelijk om over de kop te gaan (maar dan tegenovergestelde manier) zou dat ook mogen om door de corona te vliegen ??

Geplaatst:

Het is een makkelijke missie, als je hem onder de knie krijgt:

Je moet proberen net iets hoger dan de wolken te vliegen. Kijk goed naar de map, als het doelwit een driehoekje vormt wil het zeggen dat je niet op de juiste hoogte zit, vormt het een vierkantje dan zit je wel op de goede hoogte. Als je het vierkantje tegen komt ga dan hoger vliegen. Zodra het vliegtuig ziet of dichterbij komt maak je een soort van 360/ 180 draai naar een willekeurige kant, dit doe je met de toets 'e' of 'q'. Probeer dan hoog te vliegen en maak een duikvlucht naar de corona toe, jou vliegtuig vliegt net iets harder dan de Shamal dus je zal langzaam vooruit komen en door de corona vliegen. Als de missie nog niet wil lukken kan je je savegame hier posten zodat iemand anders hem voor jou doet: Savegame Aanvraag :).

Geplaatst:

Nee ik hoef geen savegame :N Maar zou hier iemand die de missie heeft opgenomen. Zodat ik precies kan na doen wat diegene gedaan heeft ^_^ ???

Geplaatst:

Er is een team die van alle savegames van alle gta's filmpjes maakt :) je kan ze op youtube vinden, hier is er een voor de missie Freefall: Klik. Als je hem precies zo volgt moet hij lukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...