LukjuhNL Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 hallo, ik wil graag weten hoe je wapens en maps en skins enzo in de game kan krijgen??!!! kan iemand mij plz vertelleen hoe?? ik heb al eeen mod installer maar die werkt alleen met voertuigen?? weet iemand een mod installerr voor maps en wapens,skins enzo?? greetz luke Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Neem eens een kijkje op GtaGarage taat vanalles wat JIJ nodig hebt... grtz Dark_Zemy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 hallo,ik wil graag weten hoe je wapens en maps en skins enzo in de game kan krijgen??!!! kan iemand mij plz vertelleen hoe?? ik heb al eeen mod installer maar die werkt alleen met voertuigen?? weet iemand een mod installerr voor maps en wapens,skins enzo?? greetz luke Maps, skins en vrijwel elke andere mod is te installeren met de IMG Tool. Die IMG Tool is een programma waar je erg gemakkelijk bestanden mee kunt toevoegen of verwijderen. Uitstekend dus om mods te installeren. Bijna elke mods bestaat uit '.dff' en '.txd' bestanden die dus met die IMG Tool geïnstalleerd kunnen worden. Ik raad je aan deze tutorial eens door te lezen. Daar wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert, maar waar je vooral op moet letten, is hoe je die bestanden vervangt. Als je dat onder de knie hebt, kun je in principe elke mod installeren met de IMG Tool. Overigens bestaan er voor zover ik weet ook geen installer voor deze mods, dus het moet sowieso met de IMG Tool. Daarnaast is een handmatige installatie altijd beter, aangezien je dan kijkt hebt op hetgeen je doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.