kees1991 Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 ja ik heb weer een niewe gemaakt hij is bijna klaar. er moet aleen nog 4 klijne plaatjes bij. en de pagina van de portfolio moet er nog bij. Reageren
Eros Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Simpel maar mooi. Vind alleen dat zwart niet zo goed bij de rest passen. Verder kan ik er niet veel op aanmerken, waarschijnlijk met een tutorial gemaakt? Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) nee. helemaal naar eigen insicht gemaakt ik vint juist de kleuren wel mooi. want zwart pas goed bij wit en wit past goet bij blouw. vandaar deze kleuren. Bewerkt: 7 september 2007 door kees1991 Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Super tof gast. Heet jij eigenlijk martijn? Dan ben je een naamgenoot Reageren
Eros Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 nee. helemaal naar eigen insicht gemaakt In dat geval, heel mooi. Ik zou dat zwart in heel licht-grijs/wit doen, en het logo er dan laten infaden ofzo. Zwart staat helemaal niet bij de achtergrond. Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 grijz siet er niet uit. en wit al helemaal niet. Reageren
Eros Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Was ook niet echt hoe ik bedoelde. ^^ Maar hou het dan maar bij zwart, als je dat mooier vindt. Reageren
gybrus Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Nice kees. ik vindt de BG leuk bedacht. lekker simpel maar toch niet saai =D paar tips: gebruik niet te vaak je nickname. pas je header nog aan naar iets wat beter in het geheel past. 8/10 grats, K Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ziet er netjes uit.. maar er zijn toch een aantal verbeterpunten. 1. Het logo met kees1991 valt te donker uit. Maak het wat lichter en het springt er meer uit. 2. Je pagina moet helemaal bottom staan om het zij effect mooi te kunnen weergeven. Wat dus nadelig is voor mensen met een hoge resolutie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.