Lennert Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ik was zo juist even op m'n spel met cheats aan het spelen en was op een sanchez aan 't rijde. Deed de jetpack cheats en kreeg een jetpack op men rug. En CJ reed zonder handen Is wel lachen Ik heb het ook geprobeerd met een BMX en een wayfarer en hiermee gaat het ook. Alleen spijtig dat je niet kan vliegen Hier wat screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Ik was zo juist even op m'n spel met cheats aan het spelen en was op een sanchez aan 't rijde. Deed de jetpack cheats en kreeg een jetpack op men rug. En CJ reed zonder handen Is wel lachen Ik heb het ook geprobeerd met een BMX en een wayfarer en hiermee gaat het ook. Alleen spijtig dat je niet kan vliegen Hier wat screens op de eerste foto is het wel met handen volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Nee nee zonder handen Moet je ff goed kijken.. Wel lachuh :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 haha lacheuh :lol: :lol: bijna het zelfde als met parachut op mountenbike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 bij mij lukt het niet :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Nee nee zonder handen Moet je ff goed kijken..Wel lachuh :lol: bij mij heeft die toch handen percies toch ah ik had fout gekeke ik dacht dat het stuur zen hande waren ofzoiets Bewerkt: 28 december 2004 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) bij mij lukt het niet :blink: Om zonder handen te rijden moet je rijdend de cheat doen En om met handen te rijden moet je stil staand de cheat doen En ik heb nog iets ontdekt Ik sprong juist van de Mount Chilliad af, met een sanchez en dacht dat ik te pletter ging vallen. Ik deed gauw de jetpack cheats en ik kwam heel zacht neer, zonder van mijn sanchez te vallen <_< Bewerkt: 28 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 bij mij lukt het niet :blink: Om zonder handen te rijden moet je rijdend de cheat doen En om met handen te rijden moet je stil staand de cheat doen En ik heb nog iets ontdekt Ik sprong juist van de Mount Chilliad af, met een sanchez en dacht dat ik te pletter ging vallen. Ik deed gauw de jetpack cheats en ik kwam heel zacht neer, zonder van mijn sanchez te vallen <_< owkej bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) En het lukt ook met een tractor EDIT En ook met een quad :lol: Bewerkt: 28 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ook in een auto als je over de kop valt zie je die benen zo recht door de auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ook in een auto als je over de kop valt zie je die benen zo recht door de auto miskien kan het ook in en vliegtuig zou wel mooi zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Het kan met elk voertuig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 lache probeer de hydra code in de auto mischien krijg je dan wel zon vleugels op je auto maar jah zal wel niet lukke en mischien zou het leuk zijn met de tank als je in een auto zit krijg je mischien een loop op het dak van je auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 >_<.. Als je ff nadenkt kan dat niet.. De ''Jetpack'' spawned al gelijk op je rug.. dus dat kan je ook in voertuigen doen, een vehicle daarintegen spawned ''leeg'' ( je moet er eerst in instappen ).. Kan dus niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 >_<.. Als je ff nadenkt kan dat niet..De ''Jetpack'' spawned al gelijk op je rug.. dus dat kan je ook in voertuigen doen, een vehicle daarintegen spawned ''leeg'' ( je moet er eerst in instappen ).. Kan dus niet. <_< jaaaaahh als of ik dat nog niet wist !!! humorloze dat snap ik zelf ook nog wel dat zoiets niet kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.