GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 zou wel cool zijn zit de politie achter je aan stap je in een blista compact stuig je zo de lucht of heb je een dikke tank loop op je auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Humor. Jammer dat je niet kan vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 zou een zicht zijn :lol: hij gaat ook op een flikken motor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 bij mij lukt het niet :blink: Om zonder handen te rijden moet je rijdend de cheat doen En om met handen te rijden moet je stil staand de cheat doen En ik heb nog iets ontdekt Ik sprong juist van de Mount Chilliad af, met een sanchez en dacht dat ik te pletter ging vallen. Ik deed gauw de jetpack cheats en ik kwam heel zacht neer, zonder van mijn sanchez te vallen <_< ik val bijna nooit van mijn sanchez af.. mss omdat mijn bike skill vol is maar dat zal bij u ook wel et geval zijn zeker :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Bij mijn spel met cheats is mijn Bike Skill nog geen 1/4 van het balkje :lol: En dat was bij mijn spel met cheats. Dus het kwam volgens mij door de jetpack. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Hier heb ik nog een paar screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 da kan je overal in doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 da kan je overal in doen behalve in een auto, met dak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Tkan ook op een Low Rider car zonder dak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.