Jump to content

YouTube filmpjes op het forum

Recommended Posts

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thundercover

4

• Groot-Duimpje

4

• -Omar-

4

• .Timothy

3

Geplaatst:

Leuke toevoeging, zeker omdat er ook wel handige dingen op kunnen staan. Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk :).

Geplaatst:

Ik vind het een goed idee dan hoeven we niet zoals de andere al zeggen steeds een link te geven :D . en dat ie niet in je handtekning mag vind ik wel gepast anders woord het een grote troep.

Maar ik vind het nogmaal een goed idee Crew :tu: .

MVG,

gtaman122

Geplaatst:

Goed idee, dit is een hele goede verbetering in mijn ogen. :tu: Zit er ook een limiet aan het aantal filmpjes in één post, want ik zou me voor kunnen stellen dat leden hun hele Youtube-verzameling in een post willen zetten. :7

Geplaatst:
Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk :).

Als je met postforum de help-pagina's bedoeld staan de BB-code's voor Youtube er inmiddels tussen. Zo niet hoor ik het graag :Y

Goed idee, dit is een hele goede verbetering in mijn ogen. :tu: Zit er ook een limiet aan het aantal filmpjes in één post, want ik zou me voor kunnen stellen dat leden hun hele Youtube-verzameling in een post willen zetten. :7

Goed punt, daar gooien we binnen de crew nog even een balletje over op.....

Geplaatst:
Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk :).

Als je met postforum de help-pagina's bedoeld staan de BB-code's voor Youtube er inmiddels tussen. Zo niet hoor ik het graag :Y (...)

Ik denk dat VWO-er bedoelt in het formulier als je een post plaatst. Er staan aan de linkerkant en bovenin onder BB code invoeren een aantal BBcodes, maar de BBcode voor YouTube staat er dus nog niet tussen. :)

Geplaatst:

Als je met postforum de help-pagina's bedoeld staan de BB-code's voor Youtube er inmiddels tussen. Zo niet hoor ik het graag :Y (...)

Ik denk dat VWO-er bedoelt in het formulier als je een post plaatst. Er staan aan de linkerkant en bovenin onder BB code invoeren een aantal BBcodes, maar de BBcode voor YouTube staat er dus nog niet tussen. :)
Je leest m'n gedachten :7. Ik bedoel inderdaad dat lijstje aan de bovenkant, en als het kan ook aan de linkerkant.
Geplaatst:

Goed idee! Ik heb post soms/regelmatig een filmpje maar dan moest je toch altijd een link posten. Nu kunnen mensen gewoon gelijk het filmpje zien endan hoeven ze geen venster te openen , dat is overzichtelijker en handiger :)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Prachtig idee. Vooral in het topic Natuurgeweld komt het denk ik wel goed van pas. Als je bijvoorbeeld een zware orkaan wil laten zien. Of in het vuurwerktopic een filmpje dat je zelf gemaakt hebt posten en nog veel meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...