Jorge_F Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Zeker goed idee jongens Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Leuke toevoeging, zeker omdat er ook wel handige dingen op kunnen staan. Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk . Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik vind het een goed idee dan hoeven we niet zoals de andere al zeggen steeds een link te geven . en dat ie niet in je handtekning mag vind ik wel gepast anders woord het een grote troep. Maar ik vind het nogmaal een goed idee Crew . MVG, gtaman122 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 netjes , kijken hoe het loopt Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Goed idee, dit is een hele goede verbetering in mijn ogen. Zit er ook een limiet aan het aantal filmpjes in één post, want ik zou me voor kunnen stellen dat leden hun hele Youtube-verzameling in een post willen zetten. Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik vind het een zeer goede en grote stap vooruit. Doe zo verder GTAforum.nl! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 eindelijk dit was wel iets dat er ontbreekte hiervoor Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk . Als je met postforum de help-pagina's bedoeld staan de BB-code's voor Youtube er inmiddels tussen. Zo niet hoor ik het graag Goed idee, dit is een hele goede verbetering in mijn ogen. Zit er ook een limiet aan het aantal filmpjes in één post, want ik zou me voor kunnen stellen dat leden hun hele Youtube-verzameling in een post willen zetten. Goed punt, daar gooien we binnen de crew nog even een balletje over op..... Reageren
Black Force Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 handig is dit!! top!! Greetz, Black Force Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Vele forums(en site's) hebben het al,dus ik vind het een goede bijvoeging. Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk . Als je met postforum de help-pagina's bedoeld staan de BB-code's voor Youtube er inmiddels tussen. Zo niet hoor ik het graag (...) Ik denk dat VWO-er bedoelt in het formulier als je een post plaatst. Er staan aan de linkerkant en bovenin onder BB code invoeren een aantal BBcodes, maar de BBcode voor YouTube staat er dus nog niet tussen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk . Als je met postforum de help-pagina's bedoeld staan de BB-code's voor Youtube er inmiddels tussen. Zo niet hoor ik het graag (...) Ik denk dat VWO-er bedoelt in het formulier als je een post plaatst. Er staan aan de linkerkant en bovenin onder BB code invoeren een aantal BBcodes, maar de BBcode voor YouTube staat er dus nog niet tussen. Je leest m'n gedachten . Ik bedoel inderdaad dat lijstje aan de bovenkant, en als het kan ook aan de linkerkant. Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Goed idee! Ik heb post soms/regelmatig een filmpje maar dan moest je toch altijd een link posten. Nu kunnen mensen gewoon gelijk het filmpje zien endan hoeven ze geen venster te openen , dat is overzichtelijker en handiger Greetz Reageren
DdJDean Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Prachtig idee. Vooral in het topic Natuurgeweld komt het denk ik wel goed van pas. Als je bijvoorbeeld een zware orkaan wil laten zien. Of in het vuurwerktopic een filmpje dat je zelf gemaakt hebt posten en nog veel meer. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb het even geprobeert en het lukte wel aardig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.