Marsmello Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Wow! echt chill man! Youtube FTW! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 nice alweer een handige en leuke toevoeging Reageren
TheGuardian Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Haha, was al tijdje aan het wachten op deze code. Had hem soms nodig voor grappenhap en dan is het handig als er daar natuurlijk een code voor kwam. Keep up the good work Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Vet, dit vind ik nou gewoon cool! Zo denk ik er ook over En ik ook Reageren
Wesley Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Erg handig Keep up the good works Reageren
-Niels- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik vind het persoonlijk erg handig voor de F1 Blog. Zelf zat ik hier al een tijdje op te wachten omdat ik steeds moest linken maar dit is een positieve stap ook voor ons, zo kunnen we het de mensen direct beter uitleggen allemaal. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Leuke update, is altijd handig. Vooral nu YouTube een heel bekende site wordt en iedereen er naar toe verwijst. Heel mooi werk, jongens. Ga zo door! Reageren
nationalist Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 bekijk: "God Bless Belgium" op Youtube Reageren
K.O. Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Als men ook Google Video en misschien ook anderen (Dailymotion, Metacafe, 123video e.d.) wil ondersteunen, is het dan niet makkelijker om gewoon een tag te maken? Of is dit te lastig? YouTube is voor de meesten toch wel de belangrijkste, dus zeker handig! Het enige nadeel is dat je in het "Wat is je favoriete YouTube video?" nu allemaal video's krijgt en je dus langer bezig bent met scrollen. Gewoon even met de middenmuisknop klikken zodat t filmpje opent in een nieuw tabblad is eigenlijk ook net zo makkelijk. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Als men ook Google Video en misschien ook anderen (Dailymotion, Metacafe, 123video e.d.) wil ondersteunen, is het dan niet makkelijker om gewoon een tag te maken? Of is dit te lastig?YouTube is voor de meesten toch wel de belangrijkste, dus zeker handig! Het enige nadeel is dat je in het "Wat is je favoriete YouTube video?" nu allemaal video's krijgt en je dus langer bezig bent met scrollen. Gewoon even met de middenmuisknop klikken zodat t filmpje opent in een nieuw tabblad is eigenlijk ook net zo makkelijk. maakt mij niet oz veel uit , als je naar boven moet staat er zo en zo een knop dat je in een keer boven bent , maar het ziet er leuk uit vind ik en het werkt prima Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Hij is wel goed. Misschien kun je wel wat doen voor Google Video met de tags [googvid] en [/googvid] Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 volgens mij is dat net iets moeilijker met google video omdat die niet van die html codes hebben als ik me niet vergis. Dus daarmee kun je geen htmlcoded flash player mee plaatsen denk ik Greetz Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Goed bedacht, je hoeft alleen op play te klikken en dan ken je kijken. Je hoeft nooit meer op die linken te klikken. Ik vind het een postivie stap vooruit. ! Reageren
Froop Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Goed bedacht, je hoeft alleen op play te klikken en dan ken je kijken. Je hoeft nooit meer op die linken te klikken. Ik vind het een postivie stap vooruit. ! Als je op YT komt speelt het filmpje automatisch af, dus beide is één keer klikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.