Jump to content

YouTube filmpjes op het forum

Recommended Posts

Geplaatst:

Crew! Ik heb denk ik een Bug gevonden!

De tijden van filmpjes kloppen bij mij niet. Het nieuws filmpje van de MTA DM start bij mij op 4:14 dus niet op 0:01?

Is dit een bug en hebben andere het ook of zit ik gewoon niet goed te kijken?

MVG,

gtaman12

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thundercover

4

• Groot-Duimpje

4

• -Omar-

4

• .Timothy

3

Geplaatst:

De tijden van filmpjes kloppen bij mij niet. Het nieuws filmpje van de MTA DM start bij mij op 4:14 dus niet op 0:01?

MVG,

gtaman12

Bugs zul je moeten raporteren aan de beheerders van YouTube aangezien wij geen invloed hebben op de inhoud van het filmpje en het systeem waarmee het werkt. Via HTML wordt alleen maar het filmpje toegevoegd in het bericht, meer dan dat is het niet.

Geplaatst:

MVG,

gtaman12

Bugs zul je moeten raporteren aan de beheerders van YouTube aangezien wij geen invloed hebben op de inhoud van het filmpje en het systeem waarmee het werkt. Via HTML wordt alleen maar het filmpje toegevoegd in het bericht, meer dan dat is het niet.

Ow oke maar las ik het op youtube kijk is het gewoon maarja ^_^ .

Bedankt

MVG,

gtaman122

Geplaatst:

Als ik goed gok zal het eindigen op 0:00, want bij de normale YouTube(op de site zelf dus) telt hij op. In dit geval met het schermpje, telt hij hoeveel minuten het nog duurt.

Geplaatst:

Inderdaad: als je het MTASA DM filmpje als voorbeeld neemt zie je op Youtube zelf (klik) dat het schermpje een totale tijd laat zien (in rood) van 4 minuut 14 met daarvoor een witte tijd die op 0 begint en doortelt naar 4:14. Bij de nieuwe BB-codes krijg je inderdaad alleen de witte tijd te zien die niets anders doet dan van 4:14 terugtellen naar 0. Feitelijk hetzelfde maar even anders en absoluut zo bedoeld door Youtube. Geen bug dus

Geplaatst:
Inderdaad: als je het MTASA DM filmpje als voorbeeld neemt zie je op Youtube zelf (klik) dat het schermpje een totale tijd laat zien (in rood) van 4 minuut 14 met daarvoor een witte tijd die op 0 begint en doortelt naar 4:14. Bij de nieuwe BB-codes krijg je inderdaad alleen de witte tijd te zien die niets anders doet dan van 4:14 terugtellen naar 0. Feitelijk hetzelfde maar even anders en absoluut zo bedoeld door Youtube. Geen bug dus

Aaha ik moet gewoon wat beter kijken voordat ik wat post :7 .

Geplaatst:
wat wel jammer is dat sommige filmpjes het niet doen :N

Dat komt omdat mensen die een filmpje op youtube zetten, kunnen aangeven of ze wel of niet willen hebben dat hun film op andere sites mogen worden ge-embed. Als ze dit niet toestaan, zal het ook inderdaad niet werken.

Geplaatst:
wat wel jammer is dat sommige filmpjes het niet doen :N

Dat komt omdat mensen die een filmpje op youtube zetten, kunnen aangeven of ze wel of niet willen hebben dat hun film op andere sites mogen worden ge-embed. Als ze dit niet toestaan, zal het ook inderdaad niet werken.

ohw , oke , zo'n manier , oke , ik snap het :D!

Geplaatst:

Sinds vandaag maak ik er ook gebruik van. Eindelijk weer eens een goeie toevoeging aan het forum _O_. Ik vind dit bijna een mijlpaal te noemen :puh:

• 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...