-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Crew! Ik heb denk ik een Bug gevonden! De tijden van filmpjes kloppen bij mij niet. Het nieuws filmpje van de MTA DM start bij mij op 4:14 dus niet op 0:01? Is dit een bug en hebben andere het ook of zit ik gewoon niet goed te kijken? MVG, gtaman12 Reageren
Joriz Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Crew! Ik heb denk ik een Bug gevonden!De tijden van filmpjes kloppen bij mij niet. Het nieuws filmpje van de MTA DM start bij mij op 4:14 dus niet op 0:01? Is dit een bug en hebben andere het ook of zit ik gewoon niet goed te kijken? MVG, gtaman12 Bugs zul je moeten raporteren aan de beheerders van YouTube aangezien wij geen invloed hebben op de inhoud van het filmpje en het systeem waarmee het werkt. Via HTML wordt alleen maar het filmpje toegevoegd in het bericht, meer dan dat is het niet. Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Crew! Ik heb denk ik een Bug gevonden!De tijden van filmpjes kloppen bij mij niet. Het nieuws filmpje van de MTA DM start bij mij op 4:14 dus niet op 0:01? Is dit een bug en hebben andere het ook of zit ik gewoon niet goed te kijken? MVG, gtaman12 Bugs zul je moeten raporteren aan de beheerders van YouTube aangezien wij geen invloed hebben op de inhoud van het filmpje en het systeem waarmee het werkt. Via HTML wordt alleen maar het filmpje toegevoegd in het bericht, meer dan dat is het niet. Ow oke maar las ik het op youtube kijk is het gewoon maarja . Bedankt MVG, gtaman122 Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Als ik goed gok zal het eindigen op 0:00, want bij de normale YouTube(op de site zelf dus) telt hij op. In dit geval met het schermpje, telt hij hoeveel minuten het nog duurt. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Inderdaad: als je het MTASA DM filmpje als voorbeeld neemt zie je op Youtube zelf (klik) dat het schermpje een totale tijd laat zien (in rood) van 4 minuut 14 met daarvoor een witte tijd die op 0 begint en doortelt naar 4:14. Bij de nieuwe BB-codes krijg je inderdaad alleen de witte tijd te zien die niets anders doet dan van 4:14 terugtellen naar 0. Feitelijk hetzelfde maar even anders en absoluut zo bedoeld door Youtube. Geen bug dus Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Inderdaad: als je het MTASA DM filmpje als voorbeeld neemt zie je op Youtube zelf (klik) dat het schermpje een totale tijd laat zien (in rood) van 4 minuut 14 met daarvoor een witte tijd die op 0 begint en doortelt naar 4:14. Bij de nieuwe BB-codes krijg je inderdaad alleen de witte tijd te zien die niets anders doet dan van 4:14 terugtellen naar 0. Feitelijk hetzelfde maar even anders en absoluut zo bedoeld door Youtube. Geen bug dus Aaha ik moet gewoon wat beter kijken voordat ik wat post . Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 wat wel jammer is dat sommige filmpjes het niet doen Reageren
PatrickW Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 wat wel jammer is dat sommige filmpjes het niet doen Dat komt omdat mensen die een filmpje op youtube zetten, kunnen aangeven of ze wel of niet willen hebben dat hun film op andere sites mogen worden ge-embed. Als ze dit niet toestaan, zal het ook inderdaad niet werken. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 wat wel jammer is dat sommige filmpjes het niet doen Dat komt omdat mensen die een filmpje op youtube zetten, kunnen aangeven of ze wel of niet willen hebben dat hun film op andere sites mogen worden ge-embed. Als ze dit niet toestaan, zal het ook inderdaad niet werken. ohw , oke , zo'n manier , oke , ik snap het ! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Sinds vandaag maak ik er ook gebruik van. Eindelijk weer eens een goeie toevoeging aan het forum . Ik vind dit bijna een mijlpaal te noemen Reageren
Legenderion Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Sommige filmpjes doen het na verloop van tijd jammer genoeg niet. Reageren
metal2you Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Weer een grote stap voor GTAgames.nl! Succes verder Greetz Metal Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Handig! Wist wel dat het bij GTAForums.com kon maar hier dus nu ook. Bedankt Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Kijk, dat noem ik nou handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.