Jump to content

YouTube filmpjes op het forum

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet of het als gepost is maar:

Om de kwaliteit van het filmpje te verhogen

het filmpje:

http://nl.youtube.com/watch?v=ITfgsk6utHQ

Op het forum:

ITfgsk6utHQ

achter code:

&fmt=18

totaal:

ITfgsk6utHQ&fmt=18

:cya:

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Thundercover

4

• Groot-Duimpje

4

• -Omar-

4

• .Timothy

3

Geplaatst: (bewerkt)

Die &fmt=18 kun je er automatisch achter laten zetten met javascript.

Maak een nieuwe of neem een bestaande favoriet/bladwijzer.

Verander de naam van de bladwijzer in bijvoorbeeld "YouTube in hoge kwaliteit" of iets dergelijks zodat je hem gemakkelijk terugvindt.

Verander bij eigenschappen de url in de volgende code: java script:window.location+="&fmt=18"

Sla hem op als nieuwe favoriet/bladwijzer.

Open nu een filmpje in YouTube. Als het filmpje is gestart klik je op de zonet aangemaakte bladwijzer waardoor automatisch &fmt=18 aan de bestaande url wordt toegevoegd en het filmpje in hoge kwaliteit wordt afgespeeld.

Je kunt dit controleren door onder het filmpje te kijken of er een link is bijgekomen "bekijken op standaardkwaliteit"

Edit: ik weet niet hoe het komt maar tussen java en script wordt er automatisch een spatie gezet als ik het bericht post. Dat moet dus aaneen geschreven: javascript

Bewerkt: door pyrofoob
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
foute post! hoe verwijder ik dit

De eerstvolgende admin zal dat doen. Dat kunnen leden zelf niet doen. Alleen SL+ kan dat geloof ik.

• 1 year later...
Geplaatst:

Jouw code moet je ook gebruiken, aangezien de Youtube-tag niet meer werkt en door de media-tag ook overbodig is geworden.

Geplaatst:

Dat is niet de manier die hier in de openingspost wordt gepresenteerd, met enkel de code. Dat was het punt. :puh:

Geplaatst:

Ah oke. :puh: Ik gebruik 'm anders nog gewoon, heb eigenlijk nooit echt van de media-tag afgeweten. :$

Dat komt dan omdat je altijd alles zelf in BBcode zet. Ik heb dat zelf ook, totdat ik een paar weken terug eens ging kijken wat de functies allemaal zijn in de nieuwe Editor. Hij is geniaal eigenlijk. De RichText versie is uiteraard nog vele malen mooier, maar die gebruik ik niet omdat ik wel zelf wil kunnen zien of de code klopt.

Terug op de nieuwe editor, ga al die knopjes maar eens af. Afbeelding invoegen, media invoegen, links.. Het werkt allemaal prima. Bij een link krijg je zelfs een prachtig regeltje om je weer te geven tekst voor de link in te voeren. Werkt allemaal een stuk vlotter dan het handmatig typen van alle BB. :tu:

Geplaatst:

Dat is ter discussie, Jacky. Ik typ zo snel dat er nauwelijks tijd verloren gaat aan tags, dan duurt het zelfs langer om met de muis naar een bepaald tekentje te "zoeken" dan om het zelf te typen. :7

Maar laten we dit topic maar weer rusten. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...