arko 91 Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 ik vroeg me af, kun je dmv het gebruiken van je hydraulics beter door bochten? bijv 4 indrukken in een bocht naar rechts zodat je al naar rechts helt, kleinere kans op rollen? ________________________________ en niet vergeten: COOKIES FTW Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 ik vroeg me af, kun je dmv het gebruiken van je hydraulics beter door bochten?bijv 4 indrukken in een bocht naar rechts zodat je al naar rechts helt, kleinere kans op rollen? ________________________________ en niet vergeten: COOKIES FTW Ik denk persoonlijk dat je beter af bent zonder. Zodra je je hydraulics namelijk aanzet, voel je direct al dat het voertuig iets meer gaat schommelen, en erg kwetsbaar is in bochten. De kans is groot, dat als je te scherp door een bocht gaat, je op de kop komt te liggen. Mijns inziens zul je het zelfde effect nog eerder krijgen als je ook nog eens naar rechts helt, terwijl je ook een bocht naar rechts neemt. Je kunt het proberen, maar ik denk niet dat je er voordeel aan hebt. Reageren
joppie Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Hoi, De hydraulics zijn voor lowriders, hiermee kun je 'springen' of 'dansen' om het zo maar even te noemen met je auto. Dit moet je ook doen in de missie: Cesar Vialpando. Cesar Vialpando Dus dit heeft niet met de bochten te maken Reageren
arko 91 Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 ik weet wat het is, ook hoe het werkt (2468H+) en waar het gebruikt wordt, maar weet je zeker dat het geen effect heeft op de wegligging? Reageren
joppie Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Nee, kweett heel erg zeker, en geloof Matthijs bericht maar want ik heb het uitgeprobeerd, en in de meeste gevallen lag ik op z'n kop. Probeer het anders zelf eens, dan zie je vanzelf hoe het rijd. Reageren
ikt Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Het lijkt of het wat helpt, maar de engine van GTA SA verpest dit weer doordat er zijwaarde kracht op de auto komt als je een bocht maakt. Al dat gewicht gaat op de 2 buitenste wielen. En dan val je. 1: Richting gewicht 2: Richting auto Bewerkt: 8 september 2007 door ikt Reageren
arko 91 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 had matthijs z'n post nog niet eens gezien joh ik heb het ook maar eens uitgeprobeerd, het heeft idd geen zin om ze te gebruiken, geef me toch maar een phoenix om mee te racen (vooral in badlands ) Reageren
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 hydraulics is niet alleen voor lowriders ook andere autos, Maar als je extreem met + gaat drukken kan de lowrider wel omvallen( niet in de bocht gewoon in stilstaande positie) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 hydraulics is niet alleen voor lowriders ook andere autos, Maar als je extreem met + gaat drukken kan de lowrider wel omvallen( niet in de bocht gewoon in stilstaande positie) Als je met de toets '2' wil gaan springen tijdens bochten of een recht stuk zal hij ook op zijn kop terecht komen. Hij gaat steeds meer schuin springen en op een moment lanceert hij zichzelf omver, dit is ook zo met Numpad '4' & Numpad '6', als je de toetsen te snel achter elkaar indrukt zal het het zelfde verhaaltje als bij '2' zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.