blankieh Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Kan iemand me helpe,, dit is egt vaag-,- ik heb nu die faggio mod van madizz en fubar en werkt prima maaaar.. nu wil ik een andere inplaats van die op dit filmpje zie je di scooters...maar als ik die met img tool 2.0 Replace dan lukt eht niet als ik dan me muis op die faggio.txt of faggio.dff hou gaat hij ineens weg dat hele prog Egt vaag? wat moet ik doen... ik heb wel gwn die andere nog... maar wil die andere scooters:P veel lauwer tog;) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Eens kijken of ik het volledig snap, het lukt je niet om de Faggio te vervangen? Wat je zou kunnen doen, is hem verwijderen via 'commands' > 'delete'. Als je dat gedaan hebt, voeg je de nieuwe bestanden van de mod weer toe via 'commands' > 'add'. Feitelijk gezien komt het op hetzelfde neer als 'replace', maar dan met een omweg die waarschijnlijk wel wil. Dan begrijp ik een tweede gedeelte van je probleem niet helemaal. De IMG Tool 'verdwijnt' zodra je die Faggio aanklikt? Ik kan me er eerlijk gezegd nog niet iets bij voorstellen, misschien dat je nog iets concreter kunt zijn? Reageren
blankieh Geplaatst: 7 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Alleen als als ik met de muis er over heen ga verdwint hij.... maar wat jij zei met die omweg werkt ook niet... Als ik hem ad en meot aan klikke Hou ik alleen al de muis er op en weg is hij die hele prog van imgtool...... Kt man:( >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je laatste bericht te bewerken. <<< Srry hij doet her wel.. Maar tijdens het laden in het midden stopt hij ineens ?? en valt weg en er staat dan rapport niet verzenden Waarom? help me plz!! ik heb gwn versie v.1 >>> Door _KoE_Mzungu: Nogmaals! Dubbelposten is niet toegestaan! Bekijk >hier< de regels.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.