-Omar- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Hey ik heb sinds een dag photoshop en ik dacht laat ik maar wat aan de gang gaan ik heb het gemaakt met: Photoshop C2 9.0.2 of 1. Het is heel simpel de profs kunnen denk ik al zien wat ik gedaan heb zo nee ik zal het vene zeggen: Ik heb iets met lichtfall gedaan en toen me naam erin gezet . Zie het resultaat Ik vind het redelijk mooi eigelijk moest er little disgner staan maarja . Edit: ik heb er nu ook een Avatar van . Rate nie te hoog want hij is niet zo fantastisch . MVG, gtaman122 Bewerkt: 8 september 2007 door gtaman122 Reageren
AreZzo Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Inderdaad hij is nogal leegjes, maar voor eerste keer kan ik er niets slecht over zeggen hoor probeer misschien ook eens eentje met renders vult misschien al sneller op. Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Inderdaad hij is nogal leegjes, maar voor eerste keer kan ik er niets slecht over zeggen hoor probeer misschien ook eens eentje met renders vult misschien al sneller op. Oke ik zal het proberen alleen hoe knip je afbeeldingen uit? Ik zag ook een keer met lasso dat ze in eenkeer alles hadden geselcteerd.. MVG, gtaman122 Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Update: Ik heb weer zn kale gemaakt . Let niet op me naam want zo heet ik in het echt . Nog ééntje dan: Ik denk dat ik in dit topic me sign's ga posten als dat mag , MVG, gtaman122 ( noem me maar Omar ) Reageren
Eros Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Niet slecht voor een beginner. Ik raad je aan om met renders en brushes te gaan werken. GameRenders is een goede site voor renders, en daar staan ook een aantal tutorials op. DeviantArt is een goede site voor brushes. Je moet er daar maar eens een paar afhalen, wat experimenteren en ook wat tutorials proberen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Niet slecht voor een beginner.Ik raad je aan om met renders en brushes te gaan werken. GameRenders is een goede site voor renders, en daar staan ook een aantal tutorials op. DeviantArt is een goede site voor brushes. Je moet er daar maar eens een paar afhalen, wat experimenteren en ook wat tutorials proberen. Hmm zal proberen. Ow jah ik heb nu weer een nieuwe: Ik vind hem niet practhigg maarja. voor een beginende 12jarige is ie redelijk goed denk ik . MVG, gtaman122 Edit: Nog 1 alleen ietsie anders Bewerkt: 8 september 2007 door gtaman122 Reageren
-Omar- Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Gtaman122 Design Hippie of verjaardags stijl Zelfde als als de eerste alleen andere naam en nog een paar leuke kleine lettertjes toegevoegd . Ik head nog een vraag: Moet ik steeds op de bewerk druk knoppen of moet ik gewoon een nieuw bericht maken? Want eigelijk postboost ik . MVG, gtaman122 PS: Rate me sign! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 die laatste * grijze* vind ik wel leuk eruit zien ! Reageren
-Omar- Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 die laatste * grijze* vind ik wel leuk eruit zien ! Heel erg bedankt ( als je het echt meent ) . MVG, gtaman122 Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ik heb een redner weten uit te knippen met de toverstaf ( ben nu heel trots ) En het resultaat is: Rate and commend . MVG, gtaman122 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 allemaal mooie allemaal rond de 7.5 en 8.0 alleen zoals iemand al gesegd had maar gebruik van renders Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (bewerkt) allemaal mooie allemaal rond de 7.5 en 8.0 alleen zoals iemand al gesegd had maar gebruik van renders Renders zijn toch Die Gast die in mijn Sign zit? Bewerkt: 10 september 2007 door gtaman122 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ja maar ik bedoelde ook bij allee andere ik vind ook die die ene met gast vanwege de renders wat mooier Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ja maar ik bedoelde ook bij allee andereik vind ook die die ene met gast vanwege de renders wat mooier Heel erg bedankt . PS: Heb jij jouw eigen sign zelf gemaakt? Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ik ehb nog een andere alleen die is dan helemaal uitgtrokken . PS: Heb jij jouw eigen sign zelf gemaakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.