JasonStatham Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 nee ik heb mijn sig niet zelf gemaakt kan ik niet iemand van beatdown heeft dat gedaan over je nieuwe sig vond ik niet zoo goed. 5.5/10 ik vond hem vooral wazig maar ik zou eerlijk gezegd geen betere gemaakt hebben :-) Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2007 5.5/10 ik vond hem vooral wazig Hahha ik weet het dat was juist een filter . Ik had een andere maar die was heel uitgerkt dus deed ik dit maar een beetje . MVG, gtaman122 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 5.5/10 ik vond hem vooral wazig Ik had een andere maar die was heel uitgerkt dus deed ik dit maar een beetje . Hey man ;O , Ik zie nu net dat je Photoshop hebt en je doet dat al aardig goed. Over dat uitrekken heb ik een tipje voor je. Als je je render wilt verkleinen met CTRL +T dan moet je de SHIFT-toets inhouden, zo rekt het plaatje niet uit. Probeer dat eens. Verder zijn de effecten al goed, expirimenteer heel wat, zo leer je veel bij. Volg ook veel Tutorials, zo leer je soms wat effecten bij enzo.. Nog veel succes met Photoshop! Reageren
-Omar- Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 5.5/10 ik vond hem vooral wazig Ik had een andere maar die was heel uitgerkt dus deed ik dit maar een beetje . Hey man ;O , Ik zie nu net dat je Photoshop hebt en je doet dat al aardig goed. Over dat uitrekken heb ik een tipje voor je. Als je je render wilt verkleinen met CTRL +T dan moet je de SHIFT-toets inhouden, zo rekt het plaatje niet uit. Probeer dat eens. Verder zijn de effecten al goed, expirimenteer heel wat, zo leer je veel bij. Volg ook veel Tutorials, zo leer je soms wat effecten bij enzo.. Nog veel succes met Photoshop! hey ouwe makker . Bedankt voor de complimenten ik heb photoshop nu ja op een*kuch manier kuch* en ik zal je tuts opvolgen mar bedankt he . Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Ik denk dat je eerst een paar goede Tut's moet volgen voordat je weer een sig er op zet want, nu gebruik je alleen maar de zelfde stijl kijk op Nextgfx. Daar staan goede Tut's(tutorials) op. deze sig's zijn goed voor een beginner ik heb ze veel slechter gezien Succes Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Steeds en steeds beter. Ga zo door! >>> Door RonaldVC: Niet echt de manier om een design te raten. Hoe het wel moet lees je in de Showroom Regels. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.