P I N O Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 eej, ik zit met een klein probleem. ik heb een laptop: Acer Aspire 5020 nou heb ik hier (gister) windows vista op geinstalleerd. het draait allemaal wel lekker alleen nu wil mijn draadloze internet verbinding niet werken. windows herkent de hardware en alle drivers zijn goed geinstalleerd. als ik verbinding probeer te maken krijg ik de melding dat ik de schakelaar om moet zetten. als ik op de schakelaar van de draadlozenetwerkkaart druk gebeurt er echter niks.. weet iemand wat het probleem kan zijn? sochtends toen er nog xp opstond deed ie het nog perfect. kan het zijn dat het een kinderziekte is in windows of zijn er al oplossingen voor? alvast bedankt, groeten Pino. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Als je een cdtje heb van je internet provider dan die gebruiken, Als je die niet hebt mischien software downloaden (meestal gratis) of bestellen bij je provider ( ook meestal gratis leuk he?) Vaak hebben ze nog geen software voor Vista, Vooral kpn niet. Gewoon aanvragen bij mij deed ook CD het gewoon op Vista wat eigelijk niet kon, Zo heb ik ook draadloos internet erop gekregen. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Op mijn Laptop, de acer aspire 5680 zit aan de voorkant een schuifding, als je hem naar links schuift gaat bleutooths aan, als je hem naar rechts schuift WLan... Misschien heeft jouw laptop ook wel zoiets. Reageren
P I N O Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 bij mijn laptop zit er een drukschakelaar deze word oranje als hij ingeschakeld is maar hij doet helemaal niks, ik heb nu weer windows xp er op en nu werkt alles weer. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 bij mijn laptop zit er een drukschakelaar deze word oranje als hij ingeschakeld is maar hij doet helemaal niks, ik heb nu weer windows xp er op en nu werkt alles weer. Je kan op laptops ook niet van OS veranderen, dan werken sommige dingen niet meer omdat de PC helemaal voor het bestaande OS is afgestemt. Nou staat er op mijn laptop wel "Windows Vista PREMIUM READY", maar dit is niet bij allen zo Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 P I N O: aha maar goed hij doet het nu weer dus het is opgelost. bedankt in iedergeval. mzzls pino en bronzeknieschijf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.