Jump to content

[TC] Carbon City

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen :cya:

...

Ik begin een MOD waar mensen die graag sketchuppen en dingen willen leren mee kunnen doen :) Dus als je graag met SketchUp werkt join je dan nu :Y

...

1189241315-920.png

logo

Carbon City is de naam van de MOD, tevens ook de naam van de stad waar de mod om draait. De mensen die in deze stad wonen zijn altijd gestresst en hebben nooit rust. Iedereen heeft een drukke baan in Carbon City. De stad heeft veel problemen, maar ook veel inkomsten. Allebei zijn het gevolg van de haven. In de haven worden er duizenden kilo's drugs binnengesmokkeld. Omdat de haven zo groot is(telt mee met de wereld havens) is hij wel van belang voor de stad.

...

1189241762-320.png

kaart reliëf

De kaart in ruw gezicht van Carbon City. Hoofdwegen zijn aangegeven met geel. Al het blauwe links is water. Tussen de hoofdwegen zitten de wijken (met natuurlijk zijstraatjes die niet aangegeven staan op de kaart).

De groenen delen geven aan waar het reliëf ligt. Donkerder = hoger.

...

1189241901-30.png

kaart kavels

Deze kaart geeft de plekken van de kavels aan. Per kavel kunnen er maximaal 5 mensen aan werken. Kavels kun je huren als je lid bent. Elk lid mag niet meer als 2 kavels hebben.

...

Als je zelf niet dingen ingame kunt zetten zal ik dat voor je doen. Vanzelf sprekend wordt alles opgedeelt in kleinere stukken om bugs in SA te vermijden.

Je moet eerst lid zijn om een kavel te huren. Als je lidmaatschap hebt aangevraagt en je bent toegelaten en je kiest een kavel uit, wordt de kaart tot zover naar je toegestuurt en mag je erop gaan bouwen. Ook wordt er aangegeven of er nog meer mensen aanwerken. Meer als 5 mag niet aan 1 kavel zitten. Deze mensen zullen dan met je in contact komen.

Als je jouw kavel afhebt stuurt je hem naar mij en maak ik er 1 grote component van, als je zelf nog niet weet hoe dat moet tenminste. Alle components worden samen in sketchup geplaatst.

...

Screenshots zullen geplaatst worden zodra de eerste gebouwen zijn gezet :)

...

Mensen die met een ander 3D Modeling programma werken mogen natuurlijk ook mee helpen :)

...

Dus schrijf je vandaag nog in zodat deze MOD een leuke community wordt :)

Bewerkt: door EyeOnMe
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EyeOnMe

16

• Timske

6

• Black Force

4

• Siriouz

3

Geplaatst:

KAVEL 1

Kavel 1 is verhuurd aan gta-pilot. Nu kunnen er nog 4 andere mensen aan werken indien ze dat willen :)

...

mij lijkt het ook wel wat om mee te doen :)

Oké dat is leuk :) Zoek maar een kavel uit en ik zal je wel een PB'tje versturen :)

EDIT:

De allereerste screen, het is nog niks maar ik wil graag dat iedereen de vooruitgangen ziet :)

1189247915-270.jpg

Geplaatst:

Ik doe graag mee en dan zou ik graag uhm Lot 4 willen hebben :)

Maar heb je al sketchup bestandjes met het lot erop, dat is handiger :)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ik doe graag mee en dan zou ik graag uhm Lot 4 willen hebben :)

Maar heb je al sketchup bestandjes met het lot erop, dat is handiger :)

Greetz :sigaar:

Is goed, ik heb de hele stad in sketchup staan :Y Als je wilt stuur ik die :)

Geplaatst:

Als sketchup suckt hoe erg wil je je mod dan laten zuigen?

En wist je dat de textures goed gebruikt moeten worden? Op de laatste screen van EyeOnMe zijn deze echt geneukt netzoals de berg op de achtergrond.

Veel succes :tu:

Mensen toch!

Gebruik beter een 3D prog zoals 3D studio max of Zmodeler 2!

Sketchups models zuigen heel erg, ze worden vaak doorzichtig ingame :cab:

Maar als jullie je SA willen verneuken, ok, ga jullie gang maar!

Gebruik gewoon 3Ds of Zmodeler2, die hebben een .coll ondersteuning in de .dff zelf.

Damn!, Bradley heeft gelijk, ze zien er inderdaad geneukt uit.

Sketcups, pffff

En een vraag, hoe editten jullie de colls :?

Bewerkt: door GTA_XP

Denk eerst even na voordat je het post...

Blijkbaar weten jullie niet veel van Sketchup af....

Als je je models per blokken ingame zet (mogen niet groter zijn dan een bepaalde max. grootte) krijg je geen bugs ingame :)

Zet maar eens iets van Sketchup ingame ter grootte van een ingame auto.... Je zal geen bugs krijgen ;)

En over die texturen, dat moet allemaal nog veranderd worden....

Ik doe het lekker rustig aan laat ons lekker ons gang gaan .....

Geplaatst:
Mensen toch!

Gebruik beter een 3D prog zoals 3D studio max of Zmodeler 2!

Sketchups models zuigen heel erg, ze worden vaak doorzichtig ingame :cab:

Maar als jullie je SA willen verneuken, ok, ga jullie gang maar!

Gebruik gewoon 3Ds of Zmodeler2, die hebben een .coll ondersteuning in de .dff zelf.

Damn!, Bradley heeft gelijk, ze zien er inderdaad geneukt uit.

Sketcups, pffff

En een vraag, hoe editten jullie de colls :?

Je moet niet zoveel vooroordelen voor Sketchup hebben want als je op Gtaforums.com kijkt modelen meer mensen met Sketchup dan met 3dsMax. En er zijn daar zat mensen die het goed ingame kunnen krijgen, anders zouden ze allemaal al wel op 3dsMax zijn overgestapt. Ga hier maar eens kijken in topics als de Picture showcase, Gta: Serenity en Sunset Islands: allemaal Sketchup werk en prima ingame.

Even ontopic: Leuk al die info, plattegronden, ideeën en plaatjes, maar wanneer krijgen we screens van models, ingame stuff en renders te zien? We zijn nu ruim 3 weken later en er is weinig vooruitgang...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...