Siriouz Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 ik kan je 1 ding zeggen, ik werk er ook aan mee, maar ik kan alleen om de week eraan werken wegens persoonlijke redenen... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Je moet niet zoveel vooroordelen voor Sketchup hebben want als je op Gtaforums.com kijkt modelen meer mensen met Sketchup dan met 3dsMax. En er zijn daar zat mensen die het goed ingame kunnen krijgen, anders zouden ze allemaal al wel op 3dsMax zijn overgestapt. Ga hier maar eens kijken in topics als de Picture showcase, Gta: Serenity en Sunset Islands: allemaal Sketchup werk en prima ingame.Even ontopic: Leuk al die info, plattegronden, ideeën en plaatjes, maar wanneer krijgen we screens van models, ingame stuff en renders te zien? We zijn nu ruim 3 weken later en er is weinig vooruitgang... Tja, met MAX kun je tot 6 hectare aan grond direct exporteren en ingame zetten, weet jij hoeveel tijd je hiermee bespaard? En ik lul niet uit mijn nek, want ik heb zelf ook met sketchup gewerkt. En ik moet toegeven, het is een lichtjaar makkelijker dan 3dsmax, maar daar zit dan ook echt wel een addertje onder het gras. Maargoed, het Carbon team kan het tegendeel nog bewijzen door sreens te posten van de mod. En die verwacht ik dan ook spoedig Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Maargoed, het Carbon team kan het tegendeel nog bewijzen door sreens te posten van de mod. En die verwacht ik dan ook spoedig Ik ben een compacter eiland aan het maken zodat we het sneller kunnen afhebben Maar de MOD van Puma bewijst al genoeg over Sketchup vind ik Reageren
sasalino Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 en toen waren ze stil Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Is dat ook niet nogal een nutteloze post ? ... Nu even ontopic, ziet er mooi uit, ik hoop dat deze afgewerkt wordt en op het einde er mooi gaat uitzien Tom Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik hoop dat jullie dit mooier vinden. Over half uurtje meer screens Reageren
Black Force Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 alleen die bergen, ze zijn veel te low poly, dat kan wel beter hoop ik... verder KUTGW Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Heb meer poly's toegevoegt Reageren
Siriouz Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 het ziet er al wel netjes uit voor een beginnetje. heb je al een idee voor mn vrachtschip om m te plaatsen? moet je eerst ff het interieur ook kleuren geven he... Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Ja, ik denk dat het een soort van museum wordt Update 3e update v4 Bewerkt: 28 september 2007 door EyeOnMe Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Gebouw bijgebouwt, sorry screen werden nogal veel.. wat standaars erbij gedaan voor de look UPDATE Zo zal het eruit gaan zien: Deze zijn zonder schaduw genomen Bewerkt: 28 september 2007 door EyeOnMe Reageren
Black Force Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Kijk het word al steeds beter, nu nog iets meer details aan de gebouwen en het word al best wel mooi Greetz, Black Force EDIT: gebruiken jullie wel het scale model van GTA San Andreas, en niet van sketch up, want de scale model van GTA San Andreas is namelijk al snel 6x kleiner als het scale model van sketch up. Bewerkt: 28 september 2007 door Black Force Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Ja, want als ik de muurtextuur neerplant hoef ik hem niet te veranderen die staat gelijk al goed EDIT// Ik ga me nu volledig op het skatepark dat erin komt richten Bewerkt: 29 september 2007 door EyeOnMe Reageren
Timske Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 STOER!!!.. Maak je dat met google sketch up.. Ik snap der wel iets van maar lukt niet echt..!!! Owja.. Ga zo door Reageren
Timske Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ze zeggen ook wel: Keep up the good work!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.