joopykoopy Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 ik zou wel willen helpen met 1 gebouwtje als je ff zecht wat de stijl is dan masak ik wel wat (hoop dat het dan lukt) Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Hedendaagse stijl Dus hoe je de gebouwen ziet tegenwoordig. Reageren
FerryN Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) Hedendaagse stijl Dus hoe je de gebouwen ziet tegenwoordig. Wordt hier nog aan gewerkt? En als je nog bezig bent aan de skatepark, ik heb nog een halfpipe met trap en ramp nog op mun hdd staan. Zeg maar als je hem wilt. Greetz Ferryn Owja, heb nog een motor wat je wel eens ziet, met zo'n veer onder zit waar kinderen opzitten, en nog een huis volledig ingericht en nog wat rotzooi Bewerkt: 15 oktober 2007 door feki122 Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Hedendaagse stijl Dus hoe je de gebouwen ziet tegenwoordig. Wordt hier nog aan gewerkt? En als je nog bezig bent aan de skatepark, ik heb nog een halfpipe met trap en ramp nog op mun hdd staan. Zeg maar als je hem wilt. Greetz Ferryn Owja, heb nog een motor wat je wel eens ziet, met zo'n veer onder zit waar kinderen opzitten, en nog een huis volledig ingericht en nog wat rotzooi Oké ik stuur je wel een PB Reageren
joopykoopy Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Hedendaagse stijl Dus hoe je de gebouwen ziet tegenwoordig. aan deze info heb ik eigelijk weinig want het moet ook info zijn over: wat voor gebouw, en over de kleuren dit noem ik ook info dat ik nodig heb Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hedendaagse stijl Dus hoe je de gebouwen ziet tegenwoordig. aan deze info heb ik eigelijk weinig want het moet ook info zijn over: wat voor gebouw, en over de kleuren dit noem ik ook info dat ik nodig heb Zie de screens daarvoor Ik heb nu 3 vaste muur texturen maar ik ga er meer halen... Reageren
Timske Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Mooi, ik vind dit maar mooi =] Maar ik kan da niet zo goed want ik krijg telkens als ik een kubus wil maken met een open vlak krijg ik da vlak niet open -.- En ik zou er mechien iets bijdoen bijv: Garage met mooie autos Benzine pomp Hek erom heen en ophaal poort ofiets En een garage Reageren
Timske Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik wil ook leren modden met sketch up maar lukt neit goed Reageren
joopykoopy Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 dat is ook ff oefenen maar het is vele malen makkelijker dan 3DS Max zoek ff op de homepage van sketch up rond naar tutorials (ofzow ik ken de juiste spelling niet) daar staan video's met uitleg Reageren
Timske Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 dat is ook ff oefenen maar het is vele malen makkelijker dan 3DS Maxzoek ff op de homepage van sketch up rond naar tutorials (ofzow ik ken de juiste spelling niet) daar staan video's met uitleg Me flash player is niet geinstraleerd maar ik zal kijken Reageren
Master Glenn Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik wil ook wel meedoen hoor en zeker met SketchUp PM Maar. Reageren
Black Force Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Is er nog voortgang in deze mod, want ik hoor er weinig van de laatste tijd? Greetz, Black Force Reageren
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Is er nog voortgang in deze mod, want ik hoor er weinig van de laatste tijd?Greetz, Black Force Inderdaad, het was hier levenloos op een paar posts na.. Reageren
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 nice ik weet niks van sketchup maar als het kan ook lucht toevoegen. Reageren
Black Force Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 niceik weet niks van sketchup maar als het kan ook lucht toevoegen. Jij weet niks van sketch up, en ik weet niks van jouw. Zou je misschien iets duidelijker willen zijn wat je precies bedoelt met ''lucht'' toevoegen. Als je de lucht in GTA San Andreas bedoelt, dus die blauwe kleur die 's nachts zwart is, dan moet jij weten dat deze al in San Andreas zit, daar hoef je in sketch up niks voor te doen. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.