Le Freak Geplaatst: 1 april 2004 Rapport Geplaatst: 1 april 2004 Weet je deze missie nog?? Wie kan mij vertellen: - Welke missie is dit? - Waarom moest je deze man vermoorden?? ( De man die schiet ) - In wat voor auto reed deze man?? - De hoeveelste missie is dit? Degene met alle antwoorden goed, is Gta 3 expert! Reageren
jos2 Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Hmm dit lijkt me wel erg moeilijk. Het plaatje is redelijk onduidelijk. Kan je misschien een wat scherper plaatje plaatsen? Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Hmm dit lijkt me wel erg moeilijk. Het plaatje is redelijk onduidelijk. Kan je misschien een wat scherper plaatje plaatsen? Hmmzz.., dat kan wel, maar dan zie je de auto heel goed staan.. Ik zal het even proberen, dan maak ik de auto wel zwart ofso.. EDIT: Nee, dat gaat niet, sorry.. Je kunt op het plaatje genoeg zien! Het gaat om een negroide man in het paars, met paarse hoed.. En hij heeft een shotgun! Hint: het is een missie met Diablos.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Is dat niet die missie waar je die Diablo Stallion moet achtervolgen? Dat er een Diablo uit komt en hij op dat op dat plaatje? Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Juist, klopt helemaal! Weet je ook de rest vd vragen te beantwoorden?? Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Dat is een missie je moet de diablo en de paarse man vermoorden, het is de 4de missie van Luigi! :lol: Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Klopt! Waarom moest je deze man vermoorden?? Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Dat weet ik niet meer, hij had met iets te maken ofzo Reageren
flo Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Mischien was't ewen pooier die spank aan de hoere wou geven. ik kijk meestal geen filmpjes dus iok weet't nie precies Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2004 Mischien was't ewen pooier die spank aan de hoere wou geven. ik kijk meestal geen filmpjes dus iok weet't nie precies Je zit er 2 missies vandaan! Het is gewoon ff terug denken..! De filmpjes kijk ik altijd, anders volg ik het verhaal niet..! Reageren
8-Ball Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Volgens mij zei iets van 'My backyard' ofzo, ik weet niet wat het betekend. Reageren
Le Freak Geplaatst: 3 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Jep, dat zei hij.. My Backyard = mijn achtertuin! Deze 2 Diablos hebben 2 van Luigi's meisjes gene*kt in zijn achtertuin! Daarom moest je deze man doodschieten.. Goed gedacht 8-Ball! Jij bent GTA3 Expert!! Reageren
8-Ball Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 ja, zoiets dacht ik al, wel leuk al die raadsels! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.