Jump to content

you've had your chips.

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben al bijna een week aan het proberen om die missie te halen alleen het lukt niet

ik heb altijd armor en full health maar iki ga altijd dood ik heb dan al die machine's kapot gemaakt en al die mannetjes in de "fabriek" gedood maar dan wordt ik telkens neergeschoten :angry:

iemand tips ???

heb al gezocht met de zoek machine alleen geen goed antwoord gevonden

Geplaatst: (bewerkt)

je moet gewoon je tijd nemen eerst al die manetjes vermoorden en daarna de machines kapot doen en af en toe eens achter je kijken of er geen manetjes zijn

Bewerkt: door gta-SA fan
Geplaatst:

ik zit hier ook vast geraak nog nie eens zo ver ik loop dus dagebouw binnen schiet eerst de mannetjes voor je dood dus ik bedoel waar je het eerste naar kijkt die schiet ik dood dna wacht ik even dat er mannetjes komen die schiet ik dood nu komt het dan verschijnt er 1 mannetje met een soort shotgun en die schiet redelijk snel en die schiet me volledig dood me armor en alles iemand tips ikw eet ook niet waar da dat mannetje staat anders zou ik da als eerste afschieten help me even a.u.b :(

Geplaatst:

Als je aan komt rijden, klim niet over het hek, maar rijd achterom, daar is een open hek.

rijdt naar de ingang toe, stap niet uit maar kijk naar links als je in de auto zit en schiet de mensen die je ziet af en rijdt weer door. Ga achteruit en schiet weer. Ga zo door tot niemand meer naar buiten komt.

Stap uit, blijf wel buiten en probeer zo veel mogelijk mensen af te knallen zonder binnen te komen. Loop dan naar binnen en kijk rustig waar iedereen is. Pak dan een shotgun en maak die generatoren kapot, kijk nu uit want er zijn weer 5 mannetjes in het gebouw. Schiet ze af en pak de dichtsbijzijnde auto en wegwezen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...