Jump to content

Problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 2 problemen:

Probleem 1 :Als ik San Andreas opnieuw installeer,dan staan de bestanden van de vorige Gta Sa,er nog op.Bv.Ik heb V2,en ik heb vorige keer gedowngraad,en als je opnieuw installeer,dan staan de Main en Script er nog op,ik heb ook een mod geinstalleert,en normaal moet dat weg,maar die mod staat er nog op(gekeken met GGMM).

Probleem 2 :Ik heb alle savegames verwijdert via de pc(dus niet via Gta Sa),maar als ik op 'New Game' klik,dan blokkeert die(normaal moet dan dat filmpje beginnen)Wat nu?

Bij Voorbaat Dank.

Geplaatst:

Mocht je tijdens de installatie nog dingen overhouden, gebruik dan Regcleaner om alles weg te halen. Met het programma schoon je met een paar muisklikken alles op. Overigens mogen de bestanden van de vorige versie best op je PC blijven staan. Mocht je bijvoorbeeld 'main.scm' en 'script.img' van de vorige versie op je PC hebben staan, dan kan dit zolang ze niet in de 'Script' map staan en dus niet gelezen worden.

Dat het spel blokkeert zou dan kunnen liggen aan de mods. Wellicht dat je een mod niet op de juiste wijze hebt geïnstalleerd. Ik raad je aan om alles met Regcleaner te verwijderen, omdat je nu alleen maar in de war raakt. Na de nieuwe installatie moet alles als het goed is weer nieuw zijn, en dan kun je voor jezelf bekijken wat je weer nodig hebt. En anders helpen wij jou daarbij. :)

Geplaatst:

Dit is even oftopic: Hoe werkt Reg Cleaner?

Moet je GTA Sa er nog oplaten en dan kun je hem verwijderen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...