0xyG3N Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Mijn sa crasht sinds kort bij dat grote scherm met GTA SAN ANDREAS dat je dus ff moet wachten maar hij crasht daar dus ik had ook dat demoshield probleeem maar ik weet niet of het daar aan licht ? Help me Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Mijn sa crasht sinds kort bij dat grote scherm met GTA SAN ANDREAS dat je dus ff moet wachtenmaar hij crasht daar dus ik had ook dat demoshield probleeem maar ik weet niet of het daar aan licht ? Help me DemoShield is volgens mij meer voor het starten van en verloop de installatie, het heeft volgens mij niet echt een aandeel in het starten en spelen van het spel. Het probleem zou kunnen doordat je mods hebt geïnstalleerd, maar ik denk dat je daar nog niet aan toe gekomen bent. Een eventuele tweede optie is dat je een savegame van een verkeerde versie probeert te laden. In het hoofdscherm is je eigen versie te zien (staat er niets, dan is het V1). Misschien dat je bijvoorbeeld een V2 savegame probeert te laden met V1 en dat gaat helaas niet goed samen. Tot slot, ben je geheel zeker dat San Andreas voldoet aan de systeemeisen? Via 'start' > 'uitvoeren', intypen 'dxdiag', kun je allerlei hardware zien. Bij de tabbladen 'beeldscherm' en 'systeem' zie je de hardware waarmee je kunt zien of je hem aankan. De systeemeisen van GTA: San Andreas vind je overigens op de achterkant van het hoesje. Reageren
0xyG3N Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Licht niet aan me videokaart of hardware ik run hem al 2 jaar met deze kaart Ohjah ik heb hem geherinstald maar nu crasht tie dus bij het laden van het menu naar destkop Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb dat ook,maar dat is omdat je V1 of V2 bestand hebt. Als je V2 hebt,en je gebrukt vroeger V1,dan heb je nog de Main en de Script van V1,doe de patch en het werkt weer normaal. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb dit probleem ook maar ik had versie 2 gedowngraded naar versie 1 en nu crasht ie moet ik dan de main en script img hebben van versie 1 ? waar is dat ? kan iemand hem geven ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb dit probleem ook maar ik had versie 2 gedowngraded naar versie 1 en nu crasht ie moet ik dan de main en script img hebben van versie 1 ? waar is dat ? kan iemand hem geven ? Die patch zorgt er enkel voor dat je kunt modden. Het zorgt er dus niet voor dat je ook met V1 savegames kunt spelen, daar heb je inderdaad de bestanden 'main.scm' en 'script.img' van V1 voor nodig. Als je die bestanden op de juiste plek zet ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'.), zul je met V1 savegames kunnen spelen. De bestanden staan in de bijlage. Reageren
0xyG3N Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ik weet niet hoor maar ik had gwn V1 ik had geen savegames. Trouwens ik heb me PC gereinstald Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Dus ik moet de downgrade patch doen en daarna de v1 main en script ? maar voor de spaceeinsteinmod moet ik de main en script vervangen dus dan helpt het tog niet egt ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Dus ik moet de downgrade patch doen en daarna de v1 main en script ?maar voor de spaceeinsteinmod moet ik de main en script vervangen dus dan helpt het tog niet egt ? Die 'main.scm' en 'script.img' heb je enkel nodig als je V1 savegames wilt spelen op een originele V2. Heb je dus V2, en je wilt graag V1 savegames spelen, dan installeer je dus die 'main.scm' en 'script.img'. Heb je hem gewoon al als V1 gekocht, dan is deze stap natuurlijk niet nodig. Die patch zorgt er enkel voor dat je kunt modden, niet dat je ook met V1 savegames kunt spelen. Wil je graag modden, maar heb je V2... dan installeer je dus die patch. Als je voor een mod de beide bestanden moet vervangen, dan maakt het inderdaad niet uit welke savegame je laadt, want geen één zal het doen. In dat geval moet je gewoon een nieuw spel ('new game') starten. Als je buiten de mod om graag met V2 savegames speelt, dan moet je helemaal niets veranderen. Enkel als je met V1 savegames wilt spelen. Het is erg ingewikkeld allemaal, maar ik hoop dat je het snapt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Dus als ik het spel helemaal in versie 1 wil veranderen moet ik de downgrade + main en script img doen ? Bewerkt: 8 september 2007 door powerpats Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Dus als ik het spel helemaal in versie 1 wil veranderen moet ik de downgrade + main en script img doen ? Ja,je kunt dan modden,sampen en MTA'en. Je kunt dan alleen V1 savegames spelen(wat zelfsprekend is). Als je buiten de mod om graag met V2 savegames speelt, dan moet je helemaal niets veranderen. Enkel als je met V1 savegames wilt spelen. Als je V2 savegames wilt spelen,moet je niets verwijderen,zoals de post van -Matthijs-. Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Oke ik heb mijn main en script vervangen door die van v1 en ik heb het spel gedowngraded nu staat er niks meer in de benedenhoek van versie 2.00 dus ik neem aan dat het goed is. Maar als ik dan new game doe dan loopt ie tot de helft en dan crasht ie weer ik snap niet wat ik fout doe. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Oke ik heb mijn main en script vervangen door die van v1 en ik heb het spel gedowngraded nu staat er niks meer in de benedenhoek van versie 2.00 dus ik neem aan dat het goed is. Maar als ik dan new game doe dan loopt ie tot de helft en dan crasht ie weer ik snap niet wat ik fout doe. Je gaf aan dat je gebruik maakte van de 'Spaceeinstein's All In One Mod', dus wellicht dat het daar aan ligt? Mocht je de mod geïnstalleerd hebben, zorg er dan voor dat je de gemodde 'american.gxt' weer vervangt met een originele. Je hebt net de bestanden 'main.scm' en 'script.img' al vervangen, dus die hoeven niet meer. Ik heb het bestandje 'american.gxt' even in mijn bijlage gedaan, na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Text'. Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) dat was het dus egt heel erg bedankt Oeps ik klik op de link maar dan staat er u heeft geen toestemming om deze link te gebruiken. Bewerkt: 9 september 2007 door powerpats Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Oeps ik klik op de link maar dan staat er u heeft geen toestemming om deze link te gebruiken. Dit heeft te maken met de beveiligings-instellingen op jou PC, waardoor sommige betanden niet gedownload kunnen worden. Je zal deze beveiliging eerst moeten uitzetten, ik denk via de instellingen van je browser of anders via configuratiescherm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.