soqs Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hallo, Ik heb een youtube filmpje gevonden van liberty city in sanandreas. .Maar ik kan de Unlimited Height cheat niet vinden heeft iemand die cheat voor mij of een spantool code waarmee je gelijk naar liberty city kan. Alvast bedankt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Hallo,Ik heb een youtube filmpje gevonden van liberty city in sanandreas. .Maar ik kan de Unlimited Height cheat niet vinden heeft iemand die cheat voor mij of een spantool code waarmee je gelijk naar liberty city kan. Alvast bedankt. Als je de PC versie hebt: Er bestaat geen Unlimited height cheat. Er is wel misschien een trainer met deze functie. Hier is een trainer ALs deze trainer een teleport functie heeft, kan je de coördinaten van deze site invullen en spawn je vanzelf in Liberty City, maar je moet wel in hemel E zijn anders spawn je in de lucht. Ga SubUrban in en doe dan de teleport functie Bewerkt: 8 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Dit is heel wat ingewikkelder dan dat het lijkt. De 'unlimited heights cheat' bestaat niet gewoon, maar is alleen verkrijgbaar via het cheatdevice en dus ook via Armax (maar dat doet er nu niet toe). Om naar Liberty City te gaan zul je het op deze manier moeten doen. Als je wel trainers wil gebruiken, doe het dan op de volgende manier: Download de San Andreas Place Manager. Open deze en start GTASA op. Ga in de Ganton Gym en schiet alle mensen dood. Vlieg nu zoals in het filmpje aangegeven naar de makrer. Ga in de marker en je komt uit in een warenhuis. Pauzeer het spel en ga terug naar windows (met de windows toets). Klik in de Place Manager op 'add place'. Place Name doet er niet toe, maar het zou handig zijn deze 'LIberty City' te noemen. Typ de volgende coördinaten in: X = -783,2614 Y = 503,1347 Z = 1381,6000 Klik op Add Place. Selecteer de plaats die je net hebt aangemaakt en klik op teleport. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.