Republic Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hee, ik zit een beetje vast met de missie "the black project", bij deze missie moet ik indringen in Area 69. Alleen nu zoek ik de weg om naar binnen te gaan. Volgens wikigta, moet ik via de controle kamer en/of een ventilatiegat gaan.. Weet iemand waar de ingang is en hem evt. met een foto aan willen geven? Dank! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Hee, ik zit een beetje vast met de missie "the black project", bij deze missie moet ik indringen in Area 69. Alleen nu zoek ik de weg om naar binnen te gaan. Volgens wikigta, moet ik via de controle kamer en/of een ventilatiegat gaan..Weet iemand waar de ingang is en hem evt. met een foto aan willen geven? Dank! Je moet inderdaad via een ventilatiegat, maar je kunt ook via een deur. Hiervoor moet je eerst de deuren openmaken, dat kost wat meer tijd maar het is helemaal aan jezelf op welke manier je binnenkomt. Ik heb die luchtventilator even aangegeven op een kaartje: Ik weet niet of het exact klopt, want ik kan me even niet meer herinneren via welk pad je binnenkomt. Ik geloof dat het dat grijze pad is, die tevens aangegeven staat op de plattegrond. Maar die ventilator wordt tevens met een gele marker gemarkeerd op je map, dus daar kun je ook kijken. Edit: Ik heb het kaartje toch nog even aangepast, volgens mij is het nu goed. Bewerkt: 8 september 2007 door -Matthijs- Reageren
Republic Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 En hoe kan ik die deuren dan openmaken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 En hoe kan ik die deuren dan openmaken? Voor het ventilatiegat hoef je geen deuren open te maken, je moet enkel het gaas kapot schieten. Zodra je de missie begint, zul je direct een gele marker op je radar krijgen. Hetgeen daar aangewezen wordt, is een gebouw waar je de poorten kunt openen. Zodra je echter gezien wordt, zul je niet meer via de hoofdingang kunnen, maar ben je genoodzaakt om via het ventilatiegat te gaan. Ik heb van dat gebouw ook even een kaartje van gemaakt, maar je kunt het natuurlijk net zo goed zien op de in-game map/radar van het spel. De blauwe stip is het gebouw waar je de deur kunt openen: Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 En hoe kan ik die deuren dan openmaken?Helaas, maar deze ventilatie schacht zal alleen kapot gaan in de missie Black Project, je kan wel via de blue hell proberen binnen te dringen. Ik zie verder weinig mogelijkheden om binnen te komen. Als je meer informatie over Area 69 en de Blue Hell wil moet je hier maar even kijken: Area 69, Blue Hell/ Hemel 'K', je kan boven de Blue Hell/ Hemel 'K' map de beschrijving vinden hoe je in de Blue Hell/ Hemel 'K' kan raken . Reageren
Republic Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 En hoe kan ik die deuren dan openmaken? Voor het ventilatiegat hoef je geen deuren open te maken, je moet enkel het gaas kapot schieten. Zodra je de missie begint, zul je direct een gele marker op je radar krijgen. Hetgeen daar aangewezen wordt, is een gebouw waar je de poorten kunt openen. Zodra je echter gezien wordt, zul je niet meer via de hoofdingang kunnen, maar ben je genoodzaakt om via het ventilatiegat te gaan. Ik heb van dat gebouw ook even een kaartje van gemaakt, maar je kunt het natuurlijk net zo goed zien op de in-game map/radar van het spel. De blauwe stip is het gebouw waar je de deur kunt openen: Ja, ik heb geprobeerd via de hoofdingang te gaan, alleen werd ik gezien.. Daarna zocht ik naar het ventalatiegat, maar heb dat niet kunnen vinden . Is dat gat in één van die torens? Ik schoot er met een M4 op, voldoende of moet ik een rocketlauncher hebben? Helaas, maar deze ventilatie schacht zal alleen kapot gaan in de missie Black Project, je kan wel via de blue hell proberen binnen te dringen. Ik zie verder weinig mogelijkheden om binnen te komen. Als je meer informatie over Area 69 en de Blue Hell wil moet je hier maar even kijken: Area 69, Blue Hell/ Hemel 'K', je kan boven de Blue Hell/ Hemel 'K' map de beschrijving vinden hoe je in de Blue Hell/ Hemel 'K' kan raken .Wtf, lul jij over? Ik ben met de missie Black Project bezig.. alleen ik zoek het ventalatie gat, lees voortaan even me beginpost >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je bericht aan te passen. Onnodige quotes verwijdert, gebruik alleen, indien nodig, de quotes waar je op reageert. <<< Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 En hoe kan ik die deuren dan openmaken? Voor het ventilatiegat hoef je geen deuren open te maken, je moet enkel het gaas kapot schieten. Zodra je de missie begint, zul je direct een gele marker op je radar krijgen. Hetgeen daar aangewezen wordt, is een gebouw waar je de poorten kunt openen. Zodra je echter gezien wordt, zul je niet meer via de hoofdingang kunnen, maar ben je genoodzaakt om via het ventilatiegat te gaan. Ik heb van dat gebouw ook even een kaartje van gemaakt, maar je kunt het natuurlijk net zo goed zien op de in-game map/radar van het spel. De blauwe stip is het gebouw waar je de deur kunt openen: Ja, ik heb geprobeerd via de hoofdingang te gaan, alleen werd ik gezien.. Daarna zocht ik naar het ventalatiegat, maar heb dat niet kunnen vinden . Is dat gat in één van die torens? Ik schoot er met een M4 op, voldoende of moet ik een rocketlauncher hebben? Zoals ik hierboven al zij, de ventilatie schacht gaat niet meer kapot na de missie: Black Project. Je kan er dus alleen maar via de Blue Hell/ Hemel 'K' inraken, ik heb in mijn bovenstaande post wat handigge links gegeven. Lees deze nog maar eens door . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Zoals ik hierboven al zij, de ventilatie schacht gaat niet meer kapot na de missie: Black Project. Je kan er dus alleen maar via de Blue Hell/ Hemel 'K' inraken, ik heb in mijn bovenstaande post wat handigge links gegeven. Lees deze nog maar eens door . Het gaat er niet om of je er buiten de missie ook inkunt, maar hij wil graag weten waar je gat het tijdens de missie kunt vinden en hoe je de deur van de hoofdingang opent... Ja, ik heb geprobeerd via de hoofdingang te gaan, alleen werd ik gezien.. Daarna zocht ik naar het ventalatiegat, maar heb dat niet kunnen vinden . Is dat gat in één van die torens? Ik schoot er met een M4 op, voldoende of moet ik een rocketlauncher hebben? Dat ventilatiegat heb ik al op een vorig kaartje aangegeven, maar ik heb het gevoel dat je het nog niet helemaal snapt. Laat ik het nog een keer overnieuw uitleggen. Zodra je de missie begint, zul je een geel icoontje op je radar krijgen. Dat icoontje zal het gebouw aanwijzen waar je de deuren kunt openen voor de hoofdingang. Voor de duidelijkheid, je vindt bij dat gele driehoekje het gebouw waar je dus die deuren kunt openen (op het vorige kaartje heb ik het verkeerd aangegeven): Zo ziet dat gebouw eruit: Als je dat doet zonder ontdekt te worden, gaan de deuren open waar je dus naar binnenkunt. Word je echter ontdekt, dan zul je een ander ingang moeten zoeken. Die andere ingang is dus het ventilatiegat, dat er zo uitziet: Ik hoop dat je het nu een beetje snapt. Reageren
Republic Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Ik snap je wel, alleen staat bij mij geen ventelatie gat niet aangegeven . Ondertussen heb ik het wel kunnen vinden. Bedankt voor je uitgebreide uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.