Jump to content

Hit The Courier


MrKooKie

Recommended Posts

Ik zit nu bij een nieuwe Save Game bij de missie Hit The Courier van de Printworks alleen ik wordt steeds neer geknalt door iemand met een SPAZ kan iemand me helpen, het is me al vaker gelukt alleen ik weet niet meer hoe...

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, is het die missie dat je iemand een ''taxi man'' je inhaalt passagiers te vervoeren en jij moet hem stoppen of zo?

Oke', ik heb de missie nu gevonden...Ik weet wel alleen dat er een vrouw in een auto zit en jij moet haar killen.

Daarna laat ze nog een pakje vallen en moet je die brengen naar de printworks.

Misschien is dat hem toch.

Ik heb Vice City 4 maanden geleden uitgespeeld dat ik niet meer weet wat de missies zijn.

Spijkertje,

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd]

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, best lastige missie als je het zonder cheats doet, maar je moet inderdaad dat wijf vermoorden in die auto.

Eerst voorbij die gast met de shotgun wat al erg moeilijk is, en zorgen dat de politie je niet pakt.

Dan in een auto gaan stappen en dat wijf in die auto achtervolgen en proberen haar te killen.

BTW: Niet dubbelposten spijkertje, raar dat je het edit knopje in de 2e post wel kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Er ligt in de buurt van het gebied waar je de missie doet, onder de loopbrug van dat containerschip en daar tegenover in het portiek van een gebouw Health en Body Armor. Ow; En snipers willen ook nog wel 's handig zijn. Shotguns zijn goed, maar Sniper Rifles zijn beter B) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...