Jump to content

gta vcs online op ps2?

Recommended Posts

Geplaatst:

is het mogelijk om op de ps2 (playstation 2) online gta vcs te spelen?er is een opening voor een kastje om online te spelen op games.kan ik dan ook een multiplayer mod downloaden en op een USB stick zetten en in mijn ps2 stoppen?er zitten namenlijk 2 USB poorten op.

Greetz Salmonella

Geplaatst:
is het mogelijk om op de ps2 (playstation 2) online gta vcs te spelen?er is een opening voor een kastje om online te spelen op games.kan ik dan ook een multiplayer mod downloaden en op een USB stick zetten en in mijn ps2 stoppen?er zitten namenlijk 2 USB poorten op.

Greetz Salmonella

Nee, dat soort dingen zijn helaas niet mogelijk op de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories. Rockstar Games heeft de multiplayer-functie gewoon uit de PS2-versie verwijderd, daar valt niets aan te doen.

Geplaatst:

Greetz Salmonella

Nee, dat soort dingen zijn helaas niet mogelijk op de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories. Rockstar Games heeft de multiplayer-functie gewoon uit de PS2-versie verwijderd, daar valt niets aan te doen.

Er is zowiezo nog geen enkele GTA die online te spelen was. Er zijn alleen een paar multiplayer mods die te spelen waren via de PC versie omdat je met de consoles gewoon geen mods kon installeren. :Y

Geplaatst:

Ik vond het echt k*t dat hij eruit is gehaald voor de ps2 versie :duh:

Dan was het pas echt leuk geworden als er een multiplayer mode in zat.

Geplaatst:
Ik vond het echt k*t dat hij eruit is gehaald voor de ps2 versie :duh:

Dan was het pas echt leuk geworden als er een multiplayer mode in zat.

Het lijkt me een beetje onlogisch als de multiplayer mode erin was gebleven. Ten eerste werkte de PSP multiplayer mode op een systeem waarmee je niet wereldwijd kan, maar enkel met mensen die dicht bij je in de buurt zijn. En de PSP kan je overal mee naar toe nemen, en bij de PS2 gaat dat iets moeilijker, en dan moest er dus aan een heel nieuw en ingewikkeld multiplayer systeem worden gewerkt, en je moet vergeten dat het slechts een port is. Dus dit is vrij begrijpelijk van Rockstar ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...