Rivel Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hallo Iedere keer als ik een server open blijft het beld van Vinewood staan en staat er connecting to (IP), en dan kan ik nooit beginnen? Wat moet ik doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 HalloIedere keer als ik een server open blijft het beld van Vinewood staan en staat er connecting to (IP), en dan kan ik nooit beginnen? Wat moet ik doen? Heb je de juiste versie om SA-MP te kunnen spelen? Ik raad je aan deze patch eens te installeren. Die zorgt ervoor dat je met mods kunt spelen, dus als het goed is ook met SA-MP. De patch downgrade overigens de versie van het spel, echter zullen je huidige savegames wel gewoon blijven werken. Blijft het probleem zich toch ondanks de patch toch voordoen, dan raad ik je aan eens in de SA-MP FAQ te kijken. Reageren
Rivel Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Ow, h'et is me al gelukt, ik had de verkeerde versie van SAMP < Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.