Jump to content

GTI

starshipdutchie

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen ik heb een vraag, ik heb gti gedownload maar weet iemand hoe ik GTI in mijn game kan krijgen ?

ik heb IMG tool 2.0 maar dat heb ik volgens mij niet nodig of wel? kan iemand mij uit legggen hoe ik dat moet doen?

alvast bedankt starshipdutchie

Geplaatst:
hallo mensen ik heb een vraag, ik heb gti gedownload maar weet iemand hoe ik GTI in mijn game kan krijgen ?

ik heb IMG tool 2.0 maar dat heb ik volgens mij niet nodig of wel? kan iemand mij uit legggen hoe ik dat moet doen?

alvast bedankt starshipdutchie

Ik geloof dat GTI er een automatische setup bij heeft, dat wil dus zeggen dat je geen gebruik hoeft te maken van allerlei programma's, zoals de IMG Tool. Als het goed is, moet je ergens een '.exe' bestand zien staan. Zo'n '.exe' betekent dat het bestand uitvoerbaar is. Meestal herken je het bestandje aan het icoontje van de mod zelf. :Y

Geplaatst:

Ik heb dit op een site gevonden:

How To Install

You have to complete two steps to install GTI succesfully:

Use Steve-M's mapcleaner which's included to clean your SA.

Use Ywa*Nl's install wizard to Install GTI.

BTW je hoeft niet 2 topics te openen ^_^

Geplaatst:

IMG tool 2.0 openen, File>open Dan open je gta3. Krijg je een lijst met 16297 bestandjes erin (als je nog niet gemod heb) Dan zoek je de txd/dff op die je moet vervangen dan verwijder je die. Maak wel een back up !!! Dan Commands>Add zoek je de 2 bestandjes op txd & dff. Laatste stap Commands> Rebuild archive>Yes.

Duurt wel een minuutje(Onderin staat hoellang het geduurd heeft en bij hoeveel % het is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...