frankgtasanandreas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 kan iemand me zeggen of je de missies robbing uncle sam, wrong side of the tracks en just business kan overslaan en gewoon de los santos finale missions kan gaan doen (waar kan dat??) en dan naar het volgende eiland?? Reageren
moechy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) nee je zult ze allemaal moeten doen de missie die je kan overslaan waar ik van weet is die van wang cars omdat je daarvoor de rijschool moest uithebben mij nooit gelukt oja en welkom op het forum Bewerkt: 8 september 2007 door moechy Reageren
Bling Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Nee, dat is niet mogelijk. Dit zou derhalve ook niet logisch zijn, aangezien deze missies betrekking hebben op de verhaallijn van het spel. Het gaat er niet zozeer om dat je missies speelt om in de volgende stad te geraken, maar meer om het volgen van de verhaallijn. De verhaallijn brengt CJ uiteindelijk naar andere steden, aangezien de missies op elkaar aansluiten en met elkaar te maken hebben, uiteraard. Zie hier het missieoverzicht, indien je daar interesse in hebt. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 kan iemand me zeggen of je de missies robbing uncle sam, wrong side of the tracks en just business kan overslaan en gewoon de los santos finale missions kan gaan doen (waar kan dat??) en dan naar het volgende eiland?? wrong side... : rijd zoveel mogelijk op het rechtse strookje van het spoor. Blijf op het spoor, en als er tegenliggende treinen aankomen rijd op rechtse strookje langs het spoor. Zo kan Big Smoke goed schieten. Oja, bij die ontploffende auto kan je heel even van het spoor rijden, pas echter wel op voor eventuele Ballas die er staan just... : Schiet eerste de mensen van de motors af, die komen dichterbij en doe niets uit op de truck. die laat alleen een paar auto's vallen, maar daar is niet ergs aan Veel succes Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Of voor cheaters doe het op deze manier: (Wrong Side Of The Tracks) Zodra je kan spring je op de motor en rijd je een heel stuk voor de trein (niet té ver) (je hoeft niet op BS te wachten). Dan spring je eraf, spawnt een jetpack, vliegt op de trein, schiet alle mannetjes neer, gaat naar de motor, en rijdt Big Smoke naar huis! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.