Jump to content

Just Business

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben de missie just business bezig, maar als je moet dansen verschijnen er geen pijlen. Zo komt je nooit aan de 2500,

Wie kan me helpen?

Geplaatst:
Ik ben de missie just business bezig, maar als je moet dansen verschijnen er geen pijlen. Zo komt je nooit aan de 2500,

Wie kan me helpen?

Ehm...weet je zeker dat je bij Just Business bent? Want bij die missie hóef je helemaal niet te dansen. Voor meer info over de missie Just Business kun je uiteraard terecht op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*.
Geplaatst:
Oops, ik bedoel

Life's a Beach

Life's a Beach is inderdaad wél een missie waar je moet dansen, maar als 't goed is moeten daar gewoon pijltjes verschijnen die aangeven welke toetsen je in moet drukken. Heb je 't gesprek met de DJ wel goed afgerond door op Yes te drukken om aan te geven dat je de uitdaging aanneemt? Want als je dat hebt gedaan begint de muziek pas te spelen en kun je beginnen met dansen :)
Geplaatst:
Oops, ik bedoel

Life's a Beach

Life's a Beach is inderdaad wél een missie waar je moet dansen, maar als 't goed is moeten daar gewoon pijltjes verschijnen die aangeven welke toetsen je in moet drukken. Heb je 't gesprek met de DJ wel goed afgerond door op Yes te drukken om aan te geven dat je de uitdaging aanneemt? Want als je dat hebt gedaan begint de muziek pas te spelen en kun je beginnen met dansen :)

Ja, dat heb ik gedaan. ik heb keer op Y gedrukt. de muziek begon, Cj danste automatisch al een beetje heen en weer.

de punten stonden al rechts boven. Een ding:

Ik heb nog een andere gedownloadde save game erbij staan. Daardoor kun je als je een nieuwe game start ook binnen alle winkels. Ik weet niet of het hier aan kan liggen? Ik heb er niet zo verstand van.

Geplaatst:
Een ding: Ik heb nog een andere gedownloadde save game erbij staan. Daardoor kun je als je een nieuwe game start ook binnen alle winkels. Ik weet niet of het hier aan kan liggen? Ik heb er niet zo verstand van.
Een andere savegame en/of cheat hebben geen invloed op je huidige savegame, wat betreft cheats is alleen de Riot-cheat af te bevelen omdat daarmee de storyline niet kan worden uitgespeeld. Succes ^_^
Geplaatst:
Een ding: Ik heb nog een andere gedownloadde save game erbij staan. Daardoor kun je als je een nieuwe game start ook binnen alle winkels. Ik weet niet of het hier aan kan liggen? Ik heb er niet zo verstand van.
Een andere savegame en/of cheat hebben geen invloed op je huidige savegame, wat betreft cheats is alleen de Riot-cheat af te bevelen omdat daarmee de storyline niet kan worden uitgespeeld. Succes ^_^

Kan je me uitleggen welke cheat de riot cheat is?

Geplaatst:
Kan je me uitleggen welke cheat de riot cheat is?

De RIOT cheat is een cheat waarbij er rellen ontstaan. Aangezien je het spel nog niet uitgespeeld hebt, zal ik nog niet teveel verklappen, maar aan het einde van het spel ontstaan ook rellen. Deze rellen kun je dus ook buiten die bepaalde missies om krijgen, door de cheat te gebruiken. Nu is de cheat op zich niet zo erg, maar de cheat zorgt ervoor dat je bij een bepaalde missie niet verder kan, namelijk bij de missie 'Madd Dogg'. Je mag de cheat natuurlijk wel eens gebruiken, zolang je ervoor zorgt dat je het spel niet opslaat. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...