Jump to content

prob met savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen ik heb een probje met mijn savegame

ik heb degene gedownload van juist na burning desire maar als ik het probeer op te starten laad het wel maar halverwege krijg ik een foutmelding mijn originele versie van het spel is V2 maar ik heb het gedowngrade naar V1 zodat ik samp kan spelen dus nu heb ik een savegame van hier op het forum gedownload maar het werkt niet :s wie o wie kan me helpen?

Geplaatst: (bewerkt)
hallo iedereen ik heb een probje met mijn savegame

ik heb degene gedownload van juist na burning desire maar als ik het probeer op te starten laad het wel maar halverwege krijg ik een foutmelding mijn originele versie van het spel is V2 maar ik heb het gedowngrade naar V1 zodat ik samp kan spelen dus nu heb ik een savegame van hier op het forum gedownload maar het werkt niet :s wie o wie kan me helpen?

Als je je versie downgrade zal je versie dan wel V1.00 worden, je zal dus een savegame van Burning Desire in de SA: Savegame Aanvraag moeten downloaden. Hier heb je het topic van V2.00 Savegames: Klik. Dus denk er voortaan aan, als je hebt gedowngrade zal je savegame niet V1.00 worden, maar v2.00 blijven.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

dat weet ik daarom dat ik een V1 savegame had gedownload maar dan komt er een foutmelding en sluit het spel zichzelf af :duh:

Geplaatst:
dat weet ik daarom dat ik een V1 savegame had gedownload maar dan komt er een foutmelding en sluit het spel zichzelf af :duh:

Oplossing 1 :Heb je hem wel uitgepakt?

Dat doe je met Extractnow of Winrar.

Oplossing 2 :Je moet hem downgraden,maar dan moet je ook de Main en de Script veranderen.

Geplaatst:

ja ik had hem uitgepakt maar wat moet je dan veranderen doet hij het dan niet automatisch ofzo? want ik heb sa gedeïnstalleerd en trg geïnstalleerd omdat ik had gemod maar dan had ik volledig hetzelfde prob :s

ja ik had hem uitgepakt maar wat moet je dan veranderen doet hij het dan niet automatisch ofzo? want ik heb sa gedeïnstalleerd en trg geïnstalleerd omdat ik had gemod maar dan had ik volledig hetzelfde prob :s

De patch verandert je spel naar V1,maar dan heb je nog altijd niet V1.Je moet nog de Main en de Script veranderen.Kopieer de 2 bestanden,ga naar 'Data',klik dan op 'script',plak die 2 bestanden en je hebt V1. :)

Edit:ow,de bestanden vergeten:

main.zip

script.zip

Ook die bestanden uitpakken!

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:
euhm in je main zip zat het script ook :s dus nu kan ik modden ?

Hoe bedoel je? Je moet de Main en de Script downloaden,dan ga je naar de map 'data',en dan klik je op de map 'script'(dus niet het bestand,maar de map in de Data map),plak je de 2 bestanden die in me bijlage zat en je kan MTA,Sampen en mods gebruiken.En natuurlijk V1 savegames.

ik ben verplicht opnieuw te beginnen de save games van hier werken niet :duh:

Bewerkt: door moechy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...