Ghostraymon Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hey uhmm ik heb een vraagje mensen die bouncing missie voor mods voor auto's missie luk nie weet iemand hoe da werkt? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hey uhmm ik heb een vraagje mensen die bouncing missie voor mods voor auto's missie luk nie weet iemand hoe da werkt? Ik neem aan dat je het hebt over de missie 'Cesar Vialpando' waarop je op muziek moet dansen. Het eerste wat je moet doen, is je hydraulics aanzetten, dit kan volgens mij met 'capslock'. Als het goed is zal dan de muziek starten en zul je onderin een rondje zien staan. Dit zijn de toetsen die je moet gebruiken: Numlock 8 - Pijltje omhoog. Numlock 4 - Pijltje naar links. Numlock 6 - Pijltje naar rechts. Numlock 2 - Pijltje naar beneden. Na een tijdje zul je vanaf rechts pijltjes zien komen, als je deze pijltjes op het juiste moment indrukt, zul je punten krijgen. Krijg je bijvoorbeeld een pijltje dat naar onderen wijst, dan druk je op 'Numlock 2'. Het is eigenlijk niet heel erg moeilijk, het is belangrijk dat je een goede timing hebt om op het juiste moment de juiste toets in te drukken. Veel succes in ieder geval! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.