diamondo25 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hey, hoe kan ik in gta2 altijd 99 kogels krijgen??/ mvg ERwin Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hey, hoe kan ik in gta2 altijd 99 kogels krijgen??/mvg ERwin Volgens mij bedoel je die cheat van GTA2, ik zal je die even uitleggen. Het eerste wat je moet doen, is je eigen naam veranderen naar 'Gouranga'. Als je dat gedaan hebt, druk je op enter. Als je het goed gedaan hebt, zul je een leuk geluidje horen. Wijzig de naam dan weer, maar nu naar de cheat die jij wilt. Jij wilt graag de de cheat voor 99 ammo, dus dat is ''GODOFGTA''. Wil je graag een andere cheat gebruiken, dan verander je wederom je naam naar een andere cheat. Zie deze pagina voor een complete lijst aan cheats. Veel plezier! Reageren
diamondo25 Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Hey, hoe kan ik in gta2 altijd 99 kogels krijgen??/mvg ERwin Volgens mij bedoel je die cheat van GTA2, ik zal je die even uitleggen. Het eerste wat je moet doen, is je eigen naam veranderen naar 'Gouranga'. Als je dat gedaan hebt, druk je op enter. Als je het goed gedaan hebt, zul je een leuk geluidje horen. Wijzig de naam dan weer, maar nu naar de cheat die jij wilt. Jij wilt graag de de cheat voor 99 ammo, dus dat is ''GODOFGTA''. Wil je graag een andere cheat gebruiken, dan verander je wederom je naam naar een andere cheat. Zie deze pagina voor een complete lijst aan cheats. Veel plezier! nouw, ik bedoelde dat ze dan noooit op zouden raken Reageren
danielc Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 kan wel met flamewerper en de elecktrogun Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 kan wel met flamewerper en de elecktrogun Inderdaad, dit kan alleen met deze 2 wapens. FLAMEON - Deze code is voor oneindig Flame Thrower VOLTFEST - Deze code is voor ondeindig Electrogun Voor de rest is er niks oneindig, maar kan wel deze cheat mischien handig zijn: GODOFGTA - Hiermee gaan al je wapens naar 99 amo. Deze gaan helaas erna weer op 0, maar kun je met deze cheat steeds weer naar 99 amo zetten. Oneindig is helaas niet voor andere wapens als Electrogun en Flame Thrower Succes Reageren
Legenderion Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 GTA zonder cheats is leuker! Reageren
Teraku Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Eigenlijk, je krijgt de kill frenzy versie van de flamethrower en electrogun, maar die zijn niet oneindig. Als je genoeg schiet gaat het getal van k.f. naar 65534 (65535 is het maximale getal voor sommige dingen in oude spellen) en soms ook 255 (ook een maximum wat in 1 byte kan). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.