ietsAnders0 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) Hallo Ik heb net de Matrix mod gedownload en dan moet je de "Smoketrail.bmp" overschrijven. Dus dat had ik gedaan maar nu krijg ik telkens een error als ik VC opstart Dus mijn vraag is of iemand hier de originele Smoketrail.bmp kan neerzetten Groeten Igi0n Edit: Ga naar Vicecity/Models dan zoek je Particle.txd op en daar staat hij in Bewerkt: 9 september 2007 door igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Iemand? Ik wil heel graag weer vice city spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Iemand?Ik wil heel graag weer vice city spelen Ik heb voor je gekeken en als het goed is zit het in de bijlage, het is wel ingepakt met winrar. smoketrail.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Iemand?Ik wil heel graag weer vice city spelen Ik heb voor je gekeken en als het goed is zit het in de bijlage, het is wel ingepakt met winrar. Hartelijk bedankt Nu werkt Vice city weer ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 Wat mij betreft kan dit topi gesloten worden Ik heb me files Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2007 Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden Ik heb me files Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2007 topic closed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.