cheetha Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) nemen de vagos ook el corona over . en naar welke misie merk je dat Bewerkt: 8 september 2007 door cheetha Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De wijk El Carona is gewoon een gang territory gebied, dit is na de missie ''Doberman'', tot ''The green Sabre'' en dan weer na ''A Home in the Hills'' geel, en dus van de Vagos. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De wijk El Carona is gewoon een gang territory gebied, dit is na de missie ''Doberman'', tot ''The green Sabre'' en dan weer na ''A Home in the Hills'' geel, en dus van de Vagos. maa als je dan weer Los Desperados doet is ie tgg weer van varrios loz aztecas. want het lijkt me lullig als je de gebieden van een van je beste vriend voor jezelf houd Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Het is dus wel van jou Tenminste een gedeelte. Twee bendes leven in vrede en harmonie, niks mis mee toch? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Nee El Corona wordt nooit jou territory volgens mij, wordt ook nooit geel. In Los Desperados zijn er daar wel Vagos die je moet neerknallen zodat Cesar en zijn gang er weer normaal kunnen rondhangen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Het is dus wel van jou Tenminste een gedeelte. Twee bendes leven in vrede en harmonie, niks mis mee toch? niks mis mee ? ze vallen mij soms zelfs aan Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Nee El Corona wordt nooit jou territory volgens mij, wordt ook nooit geel. In Los Desperados zijn er daar wel Vagos die je moet neerknallen zodat Cesar en zijn gang er weer normaal kunnen rondhangen.Na Home Coming worden de gang-gebieden weer zichtbaar, dan zijn de gebieden van de Varios overgenomen door de Vagos en dus geel van kleur. Als je deze overneemt vóór de missie Los Desperados kunnen ze dus tijdelijk van jou zijn. In de missie Los Desperados worden ze echter weer van de Vagos die je dan moet veroveren samen met de Varios, daarna zijn ze van de Varios en kan je ze niet meer veroveren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.